Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#52 Onze laatste dans

---

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum Olaf de Groot :). Een interessant verhaal. Ik geloof dat zij samen op het internet een soort van relatie hadden/met elkaar flirten en elkaar nu in het echt gingen ontmoeten? Dat is het gevaar van het internet. Soms wordt het voor mij wat onduidelijk wie wat zegt. Ik geloof dat je dat kunt oplossen door alles van één persoon dus zowel handeling als gesproken taal op één 'hoogte' te zetten en wanneer een ander persoon iets zegt/doet een 'enter' te doen (als je nog snapt wat ik bedoel ;) ). Graag gelezen :thumbsup:. Je laatste zin vind ik erg mooi. Nog even een taalzeurtje:
Wordt nooit verliefd op een ideaalbeeld
Word nooit verliefd op een ideaalbeeld.

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alleraardigst. Beheerst geschreven. Een lichte deining in de leefwereld van de HP, geen zware gevolgen, enkel wat spijt. Kan me er wel iets bij voorstellen. Het technische gedeelte laat ik over aan Anne hierboven, zij verwoordt een beetje waar ik ook aan dacht. Aangenaam leesvoer.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Olaf de Groot, Welkom hier. Mooi verhaal met een originele wending - ik zat bij de personages aan tafel. Goed gedaan.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Anne, Marcker en Jan: Bedankt. Ik ben nu geprikkeld om meer te gaan schrijven. Bedankt voor de technische tips. Om duidelijk te maken wie wat zegt, was lastig. Dialogen zijn toch al niet mijn strekste kant. Taalzeurtjes zijn altijd welkom :)

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Olaf,
@ Anne, Marcker en Jan: Ik ben nu geprikkeld om meer te gaan schrijven.
Vooral doen. Mooi geschreven scène. De hp vertelt, zonder dat ik de indruk krijg dat hij gedirigeerd wordt door de schrijver.
Om duidelijk te maken wie wat zegt, was lastig. Dialogen zijn toch al niet mijn strekste kant.
Ik vind de dialoog heel sterk, naturel. Voor mij is het duidelijk wie wanneer aan het woord is. Met veel plezier gelezen. (Edit: Met Leon als avatar sta je bij mij sowieso op voorsprong. Dat dan ook weer :) )

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een heel interessant en actueel verhaal in deze tijd van internetcontacten. Er zitten een paar mooie zinnen in je verhaal. 'Haar ogen zochten een serveerster' het klinkt zo simpel, mooi gevonden. De tweede en de laatste alinea vind ik in zijn geheel erg mooi.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi geschreven, goede dialoog! Inhoudelijk geen commentaar, heb het graag gelezen! Paar taalzeurpuntjes: Wordt nooit verliefd = word nooit... 'Nee, dat niet' (punt na niet) In dit stukje staat wel erg vaak 'nu', misschien kun je er een paar vervangen/weglaten: 'Waarschijnlijk niet. Nu we elkaar ontmoet hebben, is alles anders geworden. We kunnen nu niet meer terug, naar hoe het was.' 'Waarom niet?' 'Als ik nu achter de PC zit, zie ik Hannelore voor me, niet DirtyAngel39. En jij ziet mij.'

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In dit stukje staat wel erg vaak 'nu', misschien kun je er een paar vervangen/weglaten: 'Waarschijnlijk niet. Nu we elkaar ontmoet hebben, is alles anders geworden. We kunnen nu niet meer terug, naar hoe het was.' 'Waarom niet?' 'Als ik nu achter de PC zit, zie ik Hannelore voor me, niet DirtyAngel39. En jij ziet mij.'
Bedankt. Ik was me er zelf niet van bewust. Goed, dat je het gezien hebt, dan kan ik daar de volgende keer op gaan letten.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Woodpecker en Nyceway: Bedankt! @Woodpecker: Mathilda: Is life always this hard, or is it just when you're a kid? Léon: Always like this.