Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#49 Rick

In het begin was het nog leuk, een nieuwe grap op internet. Het was ook wel geinig om mijn oude hit uit de jaren ‘80 overal te horen. Toen was ik dé shit, ik was het megahitwonder. Ik tourde de hele wereld rond en de vrouwen wierpen zich op me alsof het een kwestie van leven of dood was. Vroeger…hoor toch eens wat een oude lul ik ben geworden. Niet dat mijn leven nu niet leuk is hoor, maar dat was toch een tijd die ik nooit meer vergeet. In de eerste interviews over het fenomeen was ik nog enthousiast. Wat een eer dat al die jonkies mijn naam wisten en er een werkwoord van hebben gemaakt. Zelfs mijn tienerdochter was trots op me. Dat doet je toch goed als vader. Het is inmiddels vier jaar later. Kunnen ze me niet gewoon met rust laten? Ik heb mijn assistent gezegd om eerst alle interviews te screenen. Als ik nog een keer een stompzinnige vraag krijg of ik dat liedje wil zingen om iemand te trollen, dan steek ik zijn microfoon waar de zon niet schijnt. Enfin, ik ga maar eens backstage klaar staan. Hopelijk waardeert vandaag iemand mijn hit om de kunst en niet om de flauwe grap.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dan steek ik zijn microfoon waar de zon niet schijnt.
:lol: Ik wist niet waar het over ging, maar ik ben op onderzoek uitgegaan en ik kwam uit op Rick Astley, klopt dat? ze rickrolden zijn nummer. Ik lees dat zelfs YouTube op 1 april in 2008 eraan meedeed en dat alle aanbevolen video's op de voorpagina van YouTube naar het nummer Never Gonna Give You Up leidden. Ik heb hem nu opstaan en dat nummer ken ik wel! ;) Vast ergens gehoord. De clip is dan ook 114 miljoen keer bekeken, komt vast door dat rickrollen. Een leuk verhaal, ik snap dat je er als zanger op een gegeven moment er zat van kan worden.Het lijkt mij nogal vervelend wanneer de hele wereld een grap van jouw lied maakt. Ik vind het ook leuk dat ik nu weer wat wijzer ben geworden :).

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
De terugkomst van een eendagsvlieg. Was je ook fan vroeger? Ik vond het wel een vrolijk nummer. Ik heb de tweede fase gemist. Wat nieuws geleerd dankzij jouw verhaaltje.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De terugkomst van een eendagsvlieg. Was je ook fan vroeger? Ik vond het wel een vrolijk nummer. Ik heb de tweede fase gemist. Wat nieuws geleerd dankzij jouw verhaaltje.
Leuk dat je wat nieuws geleerd hebt! Ik kende hem vooral van het rickrollen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Verschrikkelijke muziek maar heel erg dansbaar. Een van de eerste nummer waar ik op danste met jazzballet was volgens mij van Rick Astley. Ik vind het mooi geschreven dat hij de microfoon wil stoppen waar geen daglicht is. Aangenaam leesbaar geschreven.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Cookie, mooi geschreven en leuk gevonden t.a.v. de microfoon.. ;-) Typisch een artiest die het een beetje beu is, de juiste toon getroffen in jouw stukje. Graag gelezen! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rickrollen? Weer wat geleerd! :thumbsup: Ik ken Rick van de eerste 'generatie' nooit begrepen hoe ook de jeugd van nu hem kent maar nu is het duidelijk. Ik kan mezelf indenken dat de grap er intussen wel vanaf is, wat hem betreft. Goed gevonden en leuk geschreven! :)

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk een hype verwerkt in je stukje. Ik weet alleen niet of Rick Astley er zo gek van werd dat hij overal op dat rickrollen werd aangesproken. Immers heeft het eigenlijk zijn carriere, waar niks meer van over was, gered.