Tja

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#45 Nooitgedacht

12 maart 2015 - 2:43
Rupsje Nooitgenoeg zat vroeg in de kroeg er kroop een mooie man naast haar op de kruk wat had ze weer geluk hij zei je ben kort naar de aardse norm ik ben ook niet veel meer dan een gewone worm onderschat jezelf niet voor mij ben je een mooie griet ja hoor, ik ben je nu al zat en heb het met je gehad gelijk liet ze zich van haar kruk glijden ze wilde hem mijden met mooie mannen had ze niets die waren slechts kitsch hij vond haar klein van stuk naar aardse normen gemeten wel had hij naast een mooie blonde meid gezeten dat ze verdween kon hij niet verteren vrouwen moesten hem eren hoewel zij hem had gegriefd was hij toch verliefd met het schuim nog op zijn bek volgde hij haar naar haar stek wat was die meid verrekte snel door de extra inspanning schuurde hij zijn vel de hele wandeling had hij gebaald totdat hij haar had in gehaald geschrokken draaide ze haar hoofd opzij toen ze hem herkende, keek ze niet blij hallo liefje, je had me vast niet verwacht in deze zwoele nacht een geweldig tijdstip om te worden verkracht vrees niet, ik doe het heel zacht mijn naam is trouwens rupsje Nooitgedacht Jaja, ik weet het wel. Ik kan niet dichten. Dit kwam gewoon in me op.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 maart 2015 - 10:09
"een geweldig tijdstip om te worden verkracht vrees niet, ik doe het heel zacht" Oh, wat fout! Is het erg dat ik daarom lach? Maar volgende keer gewoon naar bed gaan en de volgende dag pas schrijven; dan kan ik weer om je hele tekst lachen.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 maart 2015 - 15:18
Ach, ach, ach, die Tja schenkt altijd mij de lach. Dacht even bij Nooitgedacht aan schaatsen maar dat was met een g.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 maart 2015 - 20:24
Die Tja! :D Ik vind dat het je goed afgaat. :thumbsup: Het lachen verging me wel bij het woord verkracht. Een leuk gedicht met (negatief) verrassingseffect. :) Ps. Je hebt me geïnspireerd. Eens kijken of het idee goed genoeg is voor de invulling van de opdracht. :?

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 maart 2015 - 23:35
@Tja, hoe je de verkrachting beschreef, was het hoogtepunt van je nachtelijke escapades. Je weet de mensheid te doorgronden op een manier waarvoor ik mijn petje afneem.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
13 maart 2015 - 18:59
Dit is gewoon een extreem grappig gedicht. Je bent er belachelijk goed in. Misschien niet volgens het gebaande gedichtjespad. Maar dat is zeker niet bezwaarlijk.