Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht#44 - Groeistuipen

9 maart 2015 - 21:15
Groeistuipen Met zijn gespierde armen strooit de hovenier Pokon, op mijn verlangens.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 maart 2015 - 22:06
@Marietje, even tussen ons, de anderen lezen toch niet mee, tuinmannen zijn de meest sexy mannen ter wereld. Ik heb er net een 'ingehuurd' voor mijn binnenplaatsje. Hij ruikt naar aarde en heeft mij beloofd de meest wilde dingen te gaan doen. :) Uh ... zoals een stuk boom tegen een muur spijkeren. Dat wordt een vogelpretflat. Waarom een komma achter Pokon?

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 maart 2015 - 22:07
dat klinkt behoorlijk lekker spannend
lekker spannend, behoorlijk ook nog! }) Thanks! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 7:09
@Marietje, even tussen ons, de anderen lezen toch niet mee, tuinmannen zijn de meest sexy mannen ter wereld. Ik heb er net een 'ingehuurd' voor mijn binnenplaatsje. Hij ruikt naar aarde en heeft mij beloofd de meest wilde dingen te gaan doen. :) Uh ... zoals een stuk boom tegen een muur spijkeren. Dat wordt een vogelpretflat.
;) Een veelbelovende man met wilde fantasieën! Dat hij naar aarde ruikt intrigeert me het meest! :eek:
@Waarom een komma achter Pokon?
Om rust aan te geven voordat de clou komt. Misschien teveel van het goede want het staat al op een nieuwe regel. Merci! :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 maart 2015 - 23:27
Ik lees de regels en lees ze opnieuw. Elke keer een ander gevoel. Pokon met hoofdletter of zonder. Intrigerend Marietje.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 1:06
Marietje, knap! :{} :thumbsup: (@ Mili: Ik heb niet meegelezen hoor, maar uh, ik heb er hier twee rondlopen, :confused: , je wil het niet weten... Mag ik ze even inruilen voor die ene van jou, één dagje? Gewoon, onder het mom van de vogelpretflat :) )

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 7:10
Ik lees de regels en lees ze opnieuw. Elke keer een ander gevoel. Pokon met hoofdletter of zonder. Intrigerend Marietje.
Pokon is een (merk)naam dus met hoofdletter, dacht ik??? Dank je wel! :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 7:15
Marietje, Less is more. Waarvan akte :)
Er zit een berg aan fantasieën achter, ingevuld door de lezer zelf. Ik geef slechts een kader aan. Meer tijd heb ik niet deze week. ;) Bedankt! :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 7:16
Marietje, knap! :{} :thumbsup: (@ Mili: Ik heb niet meegelezen hoor, maar uh, ik heb er hier twee rondlopen, :confused: , je wil het niet weten... Mag ik ze even inruilen voor die ene van jou, één dagje? Gewoon, onder het mom van de vogelpretflat :) )
:D Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 7:56
En? Werden je verlangens naar behoren vervuld? (dan geef ik de Pokontip door aan mijn echtgenoot, hij heeft er tenslotte net genoeg spieren voor om een busje Pokon vast te houden) Leuke, kort, krachtig, indringend, geeft de lezer de ruimte.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 8:34
Het gaat niet uit mijn hoofd. Ik hoor Etta James en zie een man op een grasveld. Shit, er is geen cola meer. Dit wordt weer een productieve werkdag. Dank je, Marietje. :confused:

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 12:35
Een geluk dat ik uit de reacties kon afleiden dat Pokon een product is. Ik was hier al helemaal in de war. Je merkt al dat ik geen groene vingers heb :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 22:36
En? Werden je verlangens naar behoren vervuld?
We wachten het voorjaar af... :nod:
(dan geef ik de Pokontip door aan mijn echtgenoot, hij heeft er tenslotte net genoeg spieren voor om een busje Pokon vast te houden).
:lol: Het is ook verkrijgbaar in 10 liter zakken!
Leuke, kort, krachtig, indringend, geeft de lezer de ruimte.
Bedankt voor je leuke reactie! :D

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 22:57
Een chicklit in drie zinnen, moet kunnen. De rest fantaseer je er maar bij. Wat die verlangens zijn? Een beetje een groot samenvattend woord. Ik heb daar graag een beeld bij.
Hoeveel beeld wil je hebben om het verder in te vullen? Dank je wel voor jouw reactie! :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 23:00
Het gaat niet uit mijn hoofd. Ik hoor Etta James en zie een man op een grasveld. Shit, er is geen cola meer. Dit wordt weer een productieve werkdag. Dank je, Marietje. :confused:
O ja, maar deze herinner ik me graag: http://youtu.be/Ff-jBpca7Cw ;) Graag gedaan! :nod:

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 23:01
de eerste lentezon wakkert het verlangen natuurlijk lekker aan ... verlangen naar een tuin vol bloemen, uiteraard
Tuurlijk... :unibrow: Bedankt voor je reactie! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 23:03
Een geluk dat ik uit de reacties kon afleiden dat Pokon een product is. Ik was hier al helemaal in de war. Je merkt al dat ik geen groene vingers heb :)
Heb je wel groene verlangens? ;) Bedankt voor het lezen en reageren!

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 23:05
Dag Marietje, mooi verwoord hoe jouw verlangens gevoed worden. Pokon geeft inderdaad veel groeikracht! :lol:
Ik wist niet dat er zoveel verschillende Pokon producten zijn! :eek: Bedankt voor je reactie! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 maart 2015 - 23:32
Het gaat niet uit mijn hoofd. Ik hoor Etta James en zie een man op een grasveld. Shit, er is geen cola meer. Dit wordt weer een productieve werkdag. Dank je, Marietje. :confused:
O ja, maar deze herinner ik me graag: http://youtu.be/Ff-jBpca7Cw ;) Graag gedaan! :nod:
Die meneer waar die kantoordames (ergens in de jaren negentig) naar keken. Die was ook vrij aardig. :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
11 maart 2015 - 7:20
Het gaat niet uit mijn hoofd. Ik hoor Etta James en zie een man op een grasveld. Shit, er is geen cola meer. Dit wordt weer een productieve werkdag. Dank je, Marietje. :confused:
O ja, maar deze herinner ik me graag: http://youtu.be/Ff-jBpca7Cw ;) Graag gedaan! :nod:
Die meneer waar die kantoordames (ergens in de jaren negentig) naar keken. Die was ook vrij aardig. :)
Die meneer is zeker prima maar de aangeklede dames zijn ver over de datum. ;) Als we tijdloos willen zijn moeten we naakt zijn? :confused: