Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#40 fabeltjeskrant

"Hatsekidee, daar is 'ie dan!" "Huuu. Is dat nou het werk van juffrouw Ooievaar?" De gezusters hamster glimlachten en Meindert schudde de wijze kop. "Nee, Bor, dat is maar een fabeltje." "Zoefzoef, ik zal het goede nieuws direct verspreiden, zoefzoef!" En zo vernamen alle dieren, en alle schrijfsiteschrijvertjes, de komst van de kleine nieuweling en kon ik geheel tevreden nog even mijn ogen dicht doen, en mijn iPadje toe.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, Van harte gefeliciteerd! Dat is mooi nieuws! Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en slaap (heel veel nachtrust) toe. Groet, Johanna B.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:{} Gefeliciteerd! Fantastisch nieuws uit het Dierenbos! :D Krijgen we in de volgende editie te horen wat het is? Een onvergetelijke kraamtijd toegewenst! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@schrijvenmaar: ik vermoed dat het een jongetje is omdat je nieuweling schrijft. Hebben zijn zusjes hem al een autootje cadeau gedaan? :) Van harte gefeliciteerd aan jullie allen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenmaar, wat fijn dat-ie nog net op de rand van het Grote Fabeltjesbos geboren is. Gebracht door juffrouw Ooievaar nog wel. Tegen deze werkelijkheid kan onze fantasie niet op. Van harte gefeliciteerd jullie allen met dit fabelachtige wereldwonder; enig in zijn/haar soort. Ben blij dat ik in mijn verhaal Zoef de Haas en juffrouw Ooievaar nog in leven heb gelaten. Konden ze nog goed van pas komen ‘da tief unten im Großen Bayerischen Fabelwald’. http://static.natgeofoto.nl/pictures/genjUserPhotoPicture/original/06/28/07/mooie-bloem-6-72806.jpg

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proficiat!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: En inderdaad... wat een prachtige manier om het hier te melden... waarvoor dank ook! Ik wens jullie gezinnetje heel veel vreugde en geluk met de kleine spruit. :{}

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle lieve reacties en felicitaties! (en nu maar afwachten wanneer/wat de gebroken nachten en hormonale oprispingen mij verder op het forum doen plaatsen ...)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle lieve reacties en felicitaties! (en nu maar afwachten wanneer/wat de gebroken nachten en hormonale oprispingen mij verder op het forum doen plaatsen ...)
Ik ben benieuwd! ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle lieve reacties en felicitaties! (en nu maar afwachten wanneer/wat de gebroken nachten en hormonale oprispingen mij verder op het forum doen plaatsen ...)
Ik raak daar ook wel nieuwsgierig van. Het kan natuurlijk een behoorlijk wilde achtbaan zijn. Maar het kan ook van niet natuurlijk. Heb je in Duitsland eigenlijk kraamhulp en hoe lang?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor alle lieve reacties en felicitaties! (en nu maar afwachten wanneer/wat de gebroken nachten en hormonale oprispingen mij verder op het forum doen plaatsen ...)
Ik raak daar ook wel nieuwsgierig van. Het kan natuurlijk een behoorlijk wilde achtbaan zijn. Maar het kan ook van niet natuurlijk. Heb je in Duitsland eigenlijk kraamhulp en hoe lang?