Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfopdracht #33 BABBELPIET

Terwijl die leuke, nieuwe klant een handje pepernoten uit het schaaltje graait, ziet hij dat ze nieuwsgierig naar het plastic tasje in zijn hand kijkt. Er steekt een veer uit. "Ik speel al jaren Zwarte Piet,' zegt hij en glimlachend laat hij zijn nieuwe baret zien. 'Ik verwen nu eenmaal graag.' 'Heb je nog een plekje vrij?' Ze schrikt er zelf van en krijgt het warm als zijn ogen op haar blijven rusten. ‘Hou je van surprises?' Suggestief strelen zijn lange vingers de veer. 'Ik... uh... Ik bedoelde als verrassing… hier in de galerie.' O Fleur, je bent onverbeterlijk! Haal toch eens adem voordat je er wat uitflapt, denkt ze. Wat zal hij nu wel van je denken? Zoiets vraag je toch niet aan een klant! 'Ik dacht...het leek me... maar nee, je bent vast te druk. Laat ook maar,' hakkelt ze als een schoolmeisje. 'Voor jou maak ik tijd.' Hij knipoogt. 'En als jij ook even op mijn schoot kruipt, doe ik het zelfs graag.' Ze kleurt tot in haar haarwortels. Hij lacht zijn tanden bloot en zet de muts op haar hoofd. 'Rode Pietjes zijn trouwens reuze trendy.'

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei,oei! De foute sfeer is goed voelbaar. :nod: Zie ik nog een herschrijf foutje in: [Ze kleurt tot in mijn haarwortels.]? En: [Suggestief strelen zijn lange vingers strelen de veer.] Ik vind het een beetje jammer dat jij het hem niet in gesproken tekst zelf laat vertellen dat hij al jaren voor zwarte Piet speelt. Jij hebt nog woorden genoeg over! ;) Een zinderend stukje! :)

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, Marietje. Ik zit me nu voor te stellen hoe Fleur tot in MIJN haarwortels kleurt :) Vreemd toch, dat je doodleuk 3x over je fouten heen kan lezen. Ik heb het aangepast. Ook heb ik het hem nu zelf laten vertellen. Dat is idd sterker.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker