Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 33 Een knullig Sinterklaasachtig gedicht.

Ik probeerde vandaag te bedenken, wat voor tekst ik het forum zou schenken. Vorig week heb ik het af laten weten, maar ik ben jullie echt niet vergeten. Zwerver en tijgerprint konden mij niet bekoren. Ineens had ik mijn inspiratie verloren. Ik ben maar een kast gaan opruimen, en daarmee het schrijven gaan verzuimen. Voor ik het wist was de week al voorbij, dus ook de opdracht met woordenbrij. Het zal helaas nog wel eens voorkomen, maar toch blijf ik van schrijven dromen. Waar kan dat beter dan hier? Waar iedereen schrijft met plezier. De prachtige verhalen die hier staan. Daar wil ik echt niet van vandaan. Dus met het rijmwoordenboek in de hand, bezeil ik deze week het schrijversforumland.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Grappig! Maar waarom een kast opruimen? Dat is wel een erg onaangename taak om jezelf op te leggen. Dan is een verhaaltje toch beter.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Johanna Opruimen is inderdaad niet mijn meest favoriete bezigheid, maar het resultaat mag er wezen. Oude projecten en spullen uit het jaar nul eruit en spullen die het waard zijn om te bewaren echt een eigen plek te geven. Nu nog aanleren om het ook zo te houden. Lol. En natuurlijk niet het schrijven verwaarlozen.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha leuk Siv! Ik heb niet zoveel met rijmsels, maar in deze periode kun je er bijna niet onderuit en in het licht van Sinterklaas kan ik het ook wel erg waarderen. En als ik je een tip mag geven: ook als een opdracht niet inspirerend is, probeer het gewoon tóch. Eigenlijk zijn dat de grootste uitdagingen!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het eens met de tip van Fatamorgana! :ontopic: Wat een heerlijk 'ouderwets' sinterklaas gedicht waarin jij verteld hoe jij onze verhalen waardeert! :thumbsup: Wij zijn ook blij met jou! :nod:

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, het worstelen met een opdracht levert groei op waardoor we iets nieuws uitproberen. Telkens je frustratie aangaan en daarna heb je weer iets nieuws geschreven. Durven is een onderdeel van schrijven. Ik vond het onderwerp een goede invulling, omdat het gaat om een worsteling - opdracht - en daardoor kun je spanning in een verhaal aanbrengen. Verras jezelf en probeer te schrijven waar je tegenop ziet.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie aanmoediging. Ik heb wel iets met de opdracht proberen te doen, De woorden uitgetekend en gehusseld, maar er kwam geen idee voor een verhaal uit handen. De volgende keer beter.