Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #28 VERLANGEN

Drie lettergrepen, negen letters, de hele wereld soms. Hoe waanzinnig heerlijk kan het zijn. Duizenden vlinders buitelen over elkaar heen. “Je gaat hem zien, je gaat hem zien …”, zuchten ze, roepen ze, giechelen ze in één grote wanorde, niet meer tot kalmte te manen. Je tepels roeren zich. Volledig autonoom prikken ze door de zachte stof die ze omhult. In de spiegel zie je glanzende ogen, blozende wangen. Een vrouw die lief heeft en begeert. Je bloed suist en tere schokjes plagen je onderbuik. Je wast je haar, scrubt je huid en verwijdert heel zorgvuldig elk haartje dat de zoete illusie van zachte vrouwelijkheid zou kunnen verstoren. Voor je geestesoog zweeft zijn gezicht. Zijn warme ogen, lachende mond. Hoe lastig om jezelf niet al aan te raken waar je wilt dat hij je straks streelt. Ondoenlijk haast. Buiten zinnen zal hij je maken, maar jij hem ook, wild van verlangen naar jou Uiterst zorgvuldig breng je je make-up aan, je hand trilt. Een half uur later ligt je bed vol met kleding die je voor hem niet goed genoeg vindt. Als dan eindelijk de beslissing gevallen is, eindigt het laatje met lingerie ondersteboven op die stapel. Waarin vindt hij je het mooist? En al die tijd klinkt zijn stem in je oor, de herinnering aan zijn lach doet je glimlachen. Dan ben je klaar, klaar voor hem en de wijzers van de klok lijken stil te staan. Schijnbaar kalm wacht je af, maar je hand beweegt, duwt, streelt, onzichtbaar haast, hoog op je bovenbeen. Als je gsm gaat, schrik je als je de naam op het schermpje leest. Zijn vrouw zal toch niet …? Nee, toe nee, je wilt hem zien! Met bonzend hart en ingehouden adem neem je op. Het verlangen klinkt door in zijn stem: “Lief, is je man al weg? Vind je het goed als ik wat eerder kom?”

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jummie. De eerste alinea vind ik een beetje te, tja, meisjesachtig. Maar de rest: lekker hoor. Misschien vliegt dat zinnetje "Helemaal gek zal hij je maken ..." een beetje uit de bocht - en ik moet aan Gerard Joling denken, nooit goed voor de zwoele stemming. Graag gelezen.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Amai....een vlaamse.. :) Welkom Fenne! Werkelijk knap geschreven. Zeker de eerste zin vind ik heel mooi. Heel mooi en lieflijk geschreven en de hunkering zo fijn weergegeven. Ben benieuwd naar je antwoord van Henny. Heb je al een boek geschreven? Zou mijn ogen graag over de letters van dat boek willen laten glijden. Succes verder!

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Fenne, Het verboden verlangen en de bijbehorende spanning mooi beschreven.
Buiten zinnen zal hij je maken, maar jij hem ook, wild van verlangen naar jou
Ik begrijp dat deze zin is aangepast. Desondanks vind ik die ietwat uit de toon vallen. Waarschijnlijk omdat die zin, naar mijn gevoel, de opbouw van de spanning doorbreekt door het naderend hoogtepunt te benoemen..

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Buiten zinnen zal hij je maken, maar jij hem ook, wild van verlangen naar jou Ik begrijp dat deze zin is aangepast. Desondanks vind ik die ietwat uit de toon vallen. Waarschijnlijk omdat die zin, naar mijn gevoel, de opbouw van de spanning doorbreekt door het naderend hoogtepunt te benoemen..
Zo vol van verlangen is deze zin. Zij wil niets liever dan hem doen verlangen naar haar. Verlangen dat haast pijn doet... Ik hou ervan. Liefde en lust versmelten.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi Fenne, je maakt me nieuwsgierig. Heb je al een boek op je naam staan. Het ziet er zo professioneel uit.
Heel even nog, Henny. Mijn boek verschijnt al snel.