Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verboden terrein

Wat een lekker ding. Moet je dat kontje zien. Ik zou zo in zijn billen willen knijpen. Of erover wrijven. Offe.... met mijn hand achter in zijn jeans. Niet alleen zijn kontje is lekker, hij is helemaal lekker. Hij heeft een echte sixpack, komt goed uit in dat strakke shirtje. Je ziet zijn tepels zitten. Hij is zó lekker. En dan die spierbundels. Moet je zijn bovenarmen zien. Wedden dat ie naar de sportschool gaat? Hij weet ook dat ie er goed uitziet, dat zie je zo. Goed gekleed, verzorgd tot in de details. Zelfs zijn schoenen zijn mooi. Spierwitte gympen, staat echt heel goed bij zijn donkerblauwe jeans en witte shirtje. Ja, deze man weet zich te kleden, absoluut. En dan, ook ontzettend belangrijk, zijn gezicht. Hij straalt echt wat uit. Hij heeft absoluut iets, zeker weten. Zijn haar is donker en zijn krullen glimmen in het licht. Half lang en goed verzorgd, achterover gekamd. De krullen brutaal zichtbaar, vooral achter in zijn nek. Daar zou ik graag met mijn handen doorheen willen woelen, lijkt me heerlijk. Oei, zie je dat? Hij kijkt hierheen. Donkere kijkers, ietwat brutaal. Maar ook vrolijk. Hij blijft hierheen kijken. Zit hij me nu te versieren? Hij doet een paar stappen in mijn richting. Hij lacht. Witte tanden blinken. Ze staan kaarsrecht, is een beugelkind geweest. Komt hij hierheen? Lachen, meid. Verkoop je goed. Dit is de kans van je leven. Shit, zijn vriendin. Ze zoenen innig. Verboden terrein voor mij.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Hilda, Ik vermoed dat dit opdracht #28 is, ( is makkelijker als je dat in de titel noteert ;) ) Je kunt beeldend goed schrijven, al is het allemaal iets tè in dit verhaal. Alles is eigenlijk een opsomming van hoe de jongen eruit ziet. Iets teveel van het goede waardoor de interesse van het verhaal afzwakt. Schrijf bijvoorbeeld hoe je m vanmorgen naar school gevolgd bent, en je capriolen die je moest uithalen om niet voor schut te staan tegenover hem. Dat had het verhaal misschien iets meer spanning kunnen geven.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het eens met Indrany. Je schrijft heel goed, maar deze tekst is 80% beschrijving van die jongen. Dat is net een beetje te veel van het goede. Het verbodene aan het eind komt een beetje uit de lucht vallen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
wordt ze zelf nou niet moe van zichzelf? daar wordt wel heel veel gedacht over heel weinig je zet een grappig typetje neer zo, maar ik weet niet of dat je bedoeling was

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet juist lachen om dat te veel van het goede. In het begin ga ik erin mee, en daarna wordt het teveel en hangt er iets in de lucht van: dat kan zo niet goed gaan. En dan blijkt daar zijn vriendin te zijn. Een standaardvorm, klassiek bijna. Leuk. Met plezier gelezen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja leuk! Een mooie weergave van hoe obsessief iemand ineens kan vervallen in het verlangen naar in dit geval een knappe, gespierde en donker gekrulde man. Ik kan het geloof ik best begrijpen :) Graag gelezen!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het idee dat het perspectief soms niet helemaal klopt. "Moet je zijn bovenarmen zien. Wedden dat ie naar de sportschool gaat?" suggereert dat er tegen iemand wordt gesproken die erbij is (een vriendin wellicht), maar dat klopt weer niet met "Zijn haar is donker en zijn krullen glimmen in het licht. Half lang en goed verzorgd, achterover gekamd. De krullen brutaal zichtbaar, vooral achter in zijn nek." Diezelfde vriendin zou dat immers ook zelf kunnen zien.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even een uitleg over mijn korte stukje. Ik ben er vanuit gegaan dat degene die hier fantaseert over dat lekker stuk man een jonge vrouw is, zo rond de 18/19 jaar. Zij is alleen en denkt dit als ze die man ziet.