Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#28 Stik!

Insteken, overhalen, doorhalen en afhalen. De col maak ik nauw. Zo nauw dat hij denkt dat hij stikt. Mijn buurman krijgt een gebreide trui kado. Omdat hij mijn katten aan het braken en de diarree maakt met zijn bakje stinkvoer buiten bij zijn voordeur. En omdat hij stronteigenwijs is. "U zorgt niet zo goed voor uw katten geloof ik. U bent vaak weg, is het niet? En dan nog wat, die kleine rent meters achter mijn motor aan als ik 's morgens naar mijn werk ga. Dus die wil het liefst bij mij zijn dat lijkt me duidelijk". "Ik wil dat u ophoudt mijn katten te verleiden met uw voer. Ik zorg voor mijn katten en daarmee basta". De volgende dag staat het grijze bakje nog steeds bij de voordeur, dit keer met een bruine smeuige gelei met sponzige brokstukken. De maat is vol. Ik haal de breinaaldenkoker onder het stof vandaan, zet steken op met staaldraad en laat mijn pennen in razend tempo tikken. Insteken, overhalen, doorhalen en afhalen. Morgen kan hij hem afhalen. Ik trek hem persoonlijk de col over zijn varkenskop.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een afschuwelijke buurman! Alleen lijkt het me, gezien de niet zo gezellige sfeer tussen beide buren, niet aannemelijk dat buurman een zelfgebreide trui gaat aannemen van de HP. Maar de wraakgevoelens van de hp kan ik me wel voorstellen. Ik zou mijn katten voorlopig even binnen houden! :(

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een heel realistisch buren-probleem, met een absurde oplossing. Ik voel de woede van de hp, maar lach ook bij het idee van de trui ... ik weet alleen niet of dat ook je bedoeling was.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb je wel een punt. Beter zou zijn dat ik hem eerst verdoof door hem een zgn. verzoeningscakeje aan te bieden vol gif en hem daarna in de trui pers. Of smoor. Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is inderdaad anders dan anders, maar dat maakt het juist zo leuk. Zou zo een humoristische sketch van Monty Python kunnen zijn :)

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pindarots, Ja, ik vind het leuk vanwege het absurde. (Noot: bij nieuwe spreker een return: dus 'Ik wil dat u ...' op volgende regel)

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw Pindarots, dit lijkt uit je (eigen) tenen te komen. Wat een emotie. Heel mooi en lekker absurd. Alleen al de titel en dan de eerste woorden, geweldig.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg komisch. Ik zie een zeer degelijke deerne die op haar eigen manier compleet doordraait voor me. Van deze dame zou ik nog een aantal ergernissen of tegenslagen met bijbehorende wraakactie willen lezen :).