Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht 28 - bijnamen bij de vleet

Schaduwen dansen over twee lege wijnglazen. Het kaarslicht drijft de duisternis dapper de kamerhoeken in. De oranje gloed van vlammen houdt haar blik gevangen, waardoor haar ogen lijken te schitteren. Mijn tong beroert vluchtig haar naakte lippen en een zucht van genot ontglipt haar. Haar dijen bewegen aanhoudend en vragen om meer, terwijl haar rug krult bij elke aanraking. Ik glimlach. Morgen stel ik haar voor aan Anja. Liesje, de welwillende en Anja, de behager; ik vraag me af of ik hen kan overtuigen. De handen van Liesje dwalen vakkundig over mijn lichaam. Haar tong verkent mijn halslijn. Ik kreun bij iedere tedere streling. Oh, wat is het toch zalig om getrouwd te zijn met Johan, de workaholic.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor Jan, je hebt het perfect begrepen. Wel bij ons thuis staan de rekeningen in een mandje op de salontafel, zodat we die in het begin van de maand niet over het hoofd zien. Ik link een salontafel daardoor, vermoed ik, onbewust aan (on)geopende rekeningen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik stoorde me niet aan de ongeopende rekeningen. Ik zag ze voor me liggen op een bureau. Dus haar man werkt over en dan gaat zij vreemd met vrouwen? Hoe weet ze eigenlijk zeker dat haar man wel echt aan het overwerken is...?

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Anne, ik denk niet dat ze dat weet, noch dat het haar kan schelen. En inderdaad zij gaat vreemd met vrouwen. @Richard: Dank je om het te lezen.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Lilithx,
Het kaarslicht drijft de duisternis dapper de kamerhoeken in..
Mooie zin in een mooie scene. Naar die berg ongeopende rekeningen, kan ik nog steeds niet plaatsen.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, ik dacht even dat het aan mij lag, die berg opgeopende rekeningen, maar gelukkig ben ik niet de enige die er aan het verhaal nog mee zit: wat deden die daar? (Grappig dat jij je deze scene kennelijk in je eigen woonkamer voorstelt ... ;) ) Naakte lippen vond ik ook opmerkelijk; ik heb ze immers nog nooit ergens aangekleed gezien, maar dat ligt misschien aan mij. Los daarvan: leuk verhaal, met goeie sfeertekening en grappige ontknoping.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
jeetje, ben ik alweer te sloom staat er een nieuwe tekst voor mijn reactie op de oude staat .... maar ik moet me weer bij woodpecker aansluiten: de wijnglazen voegden wel iets aan de sfeer toe.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wijnglazen staan er terug. Ik was een beetje te snel in het verwijderen :) @schrijvenmaar ik stel ze me niet echt in mijn eigen woonkamer voor hoor, maar een beeld dat ik ken; brieven op de salontafel. De naakte lippen kan je eigenlijk wat dubbelzinnig opvatten. Niet zozeer aangekleed, maar wel zonder lippenstift of zonder haar. Snap je? Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi stukje vrouwenerotiek Lilithx. Wat is de bedoeling met die Anja? Gaat HP Anja en Liesje aan elkaar koppelen of ligt er een damestrio in het verschiet? ;) Als ze weggaat bij die Johan de Workolholic, is ze helemaal vrij om te doen en te laten wat ze wil, zou dat niet nóg plezieriger zijn? Of is het feit dat ze bij hem blijft ingegeven door die stapel rekeningen waar ik iedereen over hoor, (maar die blijkbaar in de open haard is terechtgekomen) ?

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@fatamorgana De berg ongeopende rekeningen kan je inderdaad ook zien als teken dat ze hem nodig heeft. Ze liggen nu wel al in de haard, vermits het blijkbaar stoorde. De HP wil eens iets extra, dus inderdaad een triootje. De HP heeft Johan nodig, anders is ze haar luxeleventje kwijt.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oe, lalala! Een zinderend verhaal! ;) Het verlangen naar het triootje begreep ik pas na het lezen van de reacties. De 'vernieuwde versie' zonder de rekeningen zorgen ervoor dat de laatste zin overbodig is. Mooie sfeervolle zinnen gebruikt. :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gezellig hier :) Zwoel verhaal, Lilithx, fijn geschreven. Ik ga even een Leonardootje doen. Als je erotisch wilt schrijven, moet je de lezer wel in de stemming laten. Gekke dingetjes in je tekst kunnen dat verstoren. De naakte lippen zijn al genoemd. Maar ook bij 'D'r dijen bewegen aanhoudend' dacht ik huh? En een rug kromt zich of buigt, maar krult toch niet? Maar dat zijn details, ik vind het een leuke tekst, waar de lezer goed moet opletten.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het niet eens met de vraagtekens bij de 'naakte lippen.' Ik stokte even met lezen, dat wel, maar een fractie later las ik vol verwachting verder en werd niet teleurgesteld. De aanhoudend bewegende dijen bevestigden een niet benoemd beeld.. Ik heb ook geen bezwaar tegen een krullende rug. Als de ene dame dat bij de andere weet te bereiken, wie ben ik als man om te zeggen dat dat niet kan? 8)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk stuk. De erotische sfeer komt wat minder goed over, maar het gegeven is prachtig. Handig, zo'n man voor het betalen van de rekeningen. Zo heb je meer tijd voor de dingen die er toe doen in het leven

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ostinato, zelf zie ik ze niet als gekke dingetjes, omdat ik er echt over heb nagedacht. Ik wou de scène subtiel verwoorden. Een rug buigt of kromt zich inderdaad eerder, maar ik vond krult hier zo mooi klinken. Ik vind kromt echt een lelijk woord en buigt vind'k zo saai. Ik wou het iets speelser maken, je weet wel als je zo kronkelt van genot :) In ieder geval hou je zeker niet in met feedback geven, want ik kan er alleen maar van leren! @Woodpecker :) Dank je! @petraO: het was een probeerseltje. Ik vind het wel jammer dat de erotische sfeer minder goed overkomt, maar dan heb ik nu weer een werkpuntje op mijn agenda staan :)

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi stukje! Ik vind dat er een combinatie van een erotische en tegelijkertijd een romantische sfeer hangt. Een mooi beeld. En jouw omschrijvingen juist iets toevoegen aan deze scène. Ik was een beetje in de war door Anja. Misschien zou je iets kunnen zeggen als: of misschien zou het leuker zijn met Rosalie? Zodat je daarna snapt dat het over een trip gaat?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ahh, nu snap ik het. Ik ben niet zo snugger als het gaat over lesbische trio's. Moest uit de commentaren halen waar het nu eigenlijk over ging. Ik kon Anja en Wiesje niet plaatsen. Maar het kwartje is gevallen.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lili, je hebt toch eerder gezegd dat je in België woont? Ik merk dit aan bijvoorbeeld een krullende rug dat ik mooi verwoord vind. Naakte lippen gaan er bij mij niet echt in; ik associeer alleen met behaarde lippen of herpeslippen. Klopt het dat je eerst vertelt om dan naar de ik-vorm over te gaan qua perspectief? Dank voor je stukje.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei Angelieke, ik hoopte nochtans om het subtiel duidelijk te maken aan de lezer. Inderdaad Mili, ik woon in België - een echte Vlaamse :) - Jammer van de naakte lippen. De eerste 3 zinnen worden inderdaad eerder verteld. Stoort de wissel in perspectief misschien? Het was een probeerseltje :)