Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Opdracht 27. Verboden verlangen op woensdag.

Van 15.00-16.00 uur extra druk langs de lijn. E-tjes hockey. Moeders, hip gekleed, goed gekapt en in de make-up. Wanen zich hier 10, 15 of 20 jaren jonger. Afleiding van dagelijkse beslommeringen. Fantasieën die op hol slaan. Een glazige blik in hun ogen en net iets te vrolijke stem. Lichaamshoudingen die bijna gênant zijn. Kletsend met elkaar blijft hun blik strak op het veld gericht. Regelmatig een extra glimlach of harde lach, terwijl het haar in model wordt gebracht. Bijna tijd. Enkele smachtende moeders bewegen zich richting uitgang van het veld. Wachtend op hun kroost. Prettig excuus om heel even zo dichtbij te zijn. Voelbare spanning, soort jaloezie. Wie krijgt vandaag de glimlach, de groet en misschien wel een extra woordje? Leven in het Gooi is zwaar.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit gaat denk ik over een aantrekkelijke coach (of trainer of iets dergelijks). En al die mama's die hebben echtgenoten met mooie secretaresse, drukke banen en weinig tijd. Dus met hun mooiste en wellicht gebotoxte voorkomen fantaseren de dames over wat je allemaal wel niet zou kunnen doen met de coach. Leuk verhaal, graag gelezen!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi typerend sfeerbeeld en inderdaad ook hier weer een raadseltje; gaat het om de scheidsrechter, de coach, vaders van andere spelertjes?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Door de korte zinnen wordt het krachtig weergegeven. Ik zou de cijfers in letters omzetten. Maar dat ben ik.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou de cijfers in letters omzetten.
Ook als het zoals hier, gaat over tijdsaanduidingen? Sfeervol en beeldend weergegeven dit verlangen! :thumbsup: