Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #27

Verboden Verlangen Je bent donker omdat men je zo gemaakt heeft. Glad. Ik moet me beheersen om jou niet kapot te maken. Dat is moeilijk want er zijn al zoveel momenten geweest dat ik je kapot mocht maken. Zoveel heerlijke momenten dat ik likkebaardend genoot dat ik je klein had. En het resultaat had dat ik kende. Er zullen er nog vele volgen want na dit dieet zal ik je weer genietend klein krijgen.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Drop? Edit: dit is het derde #27-stukje dat voedsel als verboden verlangen beschrijft. En alweer van een schrijfster. Dames, gaat het wel goed? Zijn jullie niet teveel met de lijn bezig? De feestdagen naderen met rasse schreden. @Smalrac: Ik mis het verbodene in je tekst, en ik had aan het eind wel willen weten waar het eigenlijk over gaat.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou dames en niet dames; inderdaad het was/is 86% donkere pure chocolade. Lekker, zo lekker ;-)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heren, ons geheim: :D Juist omdat wij dames onszelf zoveel verbieden zijn wij kenners op het gebied qua verboden verlangens! :nod:

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dacht je soms dat wij jongens geen verborgen verlangens hadden? Misschien hebben wij ze zelfs in de overtreffende trap, alleen wij reppen daar niet over.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het grappige is dat bij alle drie het verbodene niet wordt benoemd. Puur het beschrijven van de smaaksensatie is voor sommige lezers (lijnende lezers?) kennelijk al voldoende om het verboden verlangen te voelen. Ik vind dat curieus. Voor mij werkt dat namelijk niet. Ik zie gewoon een lekkere smaakbeschrijving.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn opdracht lijkt tot raadsels uit te nodigen, jammer, want dat was mijn bedoeling niet. Zelf vind ik een tekst falen als de lezer niet weet waar het over gaat. Of het moet de uitdrukkelijke bedoeling van de schrijver zijn. Maar waarom zou een schrijver willen dat een lezer hem/haar niet begrijpt?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dacht je soms dat wij jongens geen verborgen verlangens hadden? Misschien hebben wij ze zelfs in de overtreffende trap, alleen wij reppen daar niet over.
Hier zit het verschil tussen verboden en verborgen in! ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Duidelijk verboden verlangen. Tijdens een dieet zou je ern soort van anti-chocolade bril moeten hebben. Zodat je tijdens je dieet geen chocolade ziet. En ook een mentale chocolade afscherming trouwens. Dat zou ook handig zijn. Graag gelezen weer.