Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfoefening #27 Verboden verlangen/ Chocolade

Geniaal Een Zwitserse alpenzoon Bedenker van de verboden verlangen droom Warm gegoten in een bakje Soms met likeur net onder je dakje Onweerstaanbaar. Met Franse Morello Kersen Of geniet ik diversen? Pronkend in goudgeel papier als present Helend werkend bij elk sentiment Smaaksensatie. Zoetigheid met chocolade omringt Smaak die tot mijn hart doordringt Puur, wit of melk met poeder of cacao, Het is echt Chocolade waar ik zo van hou.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm, lekker hoor :) Je bent al de tweede schrijfster die voor deze opdracht uitsluitend een (heerlijke) smaaksensatie beschrijft, maar zonder aanwijzingen (behalve dan de titel) dat het gaat om iets verbodens. Is het beschrijven van een heerlijke smaak al voldoende om het verbodene te voelen? Misschien als je dagelijks bezig bent met lijnen en afvallen. Voor mij niet. Goed geschreven, graag gelezen.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Chocolade zelf. Vrouwen eten het liefst de hele dag chocolade. ;) Om elke gevoeligheid die opsteekt te kunnen handelen. We bewegen ons achter het excuus dat we het nodig hebben, maar of dat daadwerkelijk zo is. @ ostinado: de eerste heb ik gemist. Anders had ik zeker iets anders gekozen.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij komt het met de Sinterklaasgedichten wel goed in huize Indrany. :) Ik ben zelf niet zo'n chocolade-liefhebben, maar ik kreeg toch bijna trek.