Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#26 Kirsten 2

‘Sluit je ogen eens.’ ‘Wat ga je dan doen?’ ‘Dan is een verassing.’ ‘Ik houd helemaal niet van verassingen.’ ‘Doe nou maar gewoon wat ik zeg.’ ‘Haha, nee ik vertrouw je niet.’ ‘Eigenwijs.. Dan blinddoek ik je wel.’ ‘He! Ik zie niks meer!’ 'Ontspan je nou maar gewoon.' 'Nou vooruit dan maar.' ‘Voel je dit?’ ‘Hmm.. Ja dat voel ik zeker.’ ‘En dit?’ ‘Ja..’ ‘Vind je het lekker?’ ‘Heerlijk.’ ‘Jij bent heerlijk.’ ‘Niet stoppen nu!’ ‘Mijn man komt zo thuis.’ ‘Maar ik wil niet dat je stopt.’ ‘De rest bewaar ik voor later.’ ‘Wanneer is later?’ ‘Over twee weken is hij een weekend weg.’ ‘Zo lang kan ik toch niet wachten!’ ‘Het spijt me..’ ‘Hou je van me?’ ‘Meer dan zou mogen.’

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap alleen niet dat hij zich zomaar laat blinddoeken. Hij wil duidelijk niet zijn ogen dicht doen en dan opeens geblinddoekt zijn gaat dan geloof ik ook niet zo gemakkelijk...

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo stout nou ook weer niet. Zit hem aan zijn oorlulletje te friemelen. Ben ik zelf ook zo dol op. Mooie dialoog, Vervoort.

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap alleen niet dat hij zich zomaar laat blinddoeken. Hij wil duidelijk niet zijn ogen dicht doen en dan opeens geblinddoekt zijn gaat dan geloof ik ook niet zo gemakkelijk...
dat was ook waar ik over viel, voor de rest was het aangenaam te lezen en je eigen fantasie op los te laten

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig dat jullie het allemaal over een hij hebben... in Kirsten 1 was Hij toch echt een Zij volgens mij! :P Ja, en dat met die blinddoek... wel, niet, toch, of toch niet, ohhhh toe maar dan.... zo gaan die dingen toch? hahahaha Spannend stukje, Vervoortk!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend verhaaltje zo. Ik hoop dat de volgende opdracht een vervolg gaat worden. Ik blijf een beetje onbevredigd achter :) Goed geschreven!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moest even terug naar jouw vorige opdracht. ;) Het is mij hier niet helemaal duidelijk welke dame wat zegt maar dat doet er niet toe. Een mooi en spannend gevolg! :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties allemaal! Het ging inderdaad nog over dezelfde vrouw Fatamorgana! Ik dacht dat de titel dat wel weg zou geven. Ik had het zelf ook geschreven met in mijn hoofd een plagend spelletje (wel, niet, wel niet, nou vooruit dan maar), maar ik heb nu een héle kleine aanpassing gedaan om het struikelpunt eruit te halen. Leuk dat iedereen zijn eigen verbeelding erop los kan laten. De HP hoopt ook op een vervolg. ;)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo stout nou ook weer niet. Zit hem aan zijn oorlulletje te friemelen. Ben ik zelf ook zo dol op. Mooie dialoog, Vervoort.
Oorlulletje? en dat heet niet stout te zijn? Waar het hart vol van is, Dos?

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo stout nou ook weer niet. Zit hem aan zijn oorlulletje te friemelen. Ben ik zelf ook zo dol op. Mooie dialoog, Vervoort.
Oorlulletje? en dat heet niet stout te zijn? Waar het hart vol van is, Dos?
Sorry, typefout.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe stout het is hangt denk ik helemaal van de gedachten van de lezer af. Dat vind ik al een groot compliment waard. Zoals ik het las was het best stout.