Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

# 26 Stilte

'Ik heb een verboden verlangen, Victor.' 'O?' 'Ja, maar ik kan er niet over praten.' 'Goddank. Eindelijk een avond rust.' 'Ik wist dat je het niet zou begrijpen.'

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ultrakort en duidelijk. Ze had natuurlijk de lange winterjas aan toen ze haar verborgen verlangen kenbaar maakte. Stupid, maar grappig. :nod:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Victor is een lefgozer. Hij durft het te zeggen :D
Hij wist niet beter. Wie vraagt nou zoiets met een lange winterjas aan?

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig, wat een humor. Misschien zal je denken - zit daar humor in - maar ik kon het echt niet helpen, dat antwoord van Victor vond ik goddelijk en ik had een binnenpretje...en ook al is het natuurlijk ook een beetje tragisch, humor en tragiek passen bij elkaar. Prestatie om in zo weinig woorden zoveel duidelijk te maken Tja. Erg mooi.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig, en dat in zo weinig woorden, ik doe het je niet na. Petje af. Ik was bang dat 250 woorden eigenlijk te weinig was,maar nu zie ik dat het makkelijk in nog veel minder kan. Mijn complimenten Tja. In de beperking toont zich de meester.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ultrakort en duidelijk. Ze had natuurlijk de lange winterjas aan toen ze haar verborgen verlangen kenbaar maakte. Stupid, maar grappig. :nod:
Dos, waaruit maak je op dat de hp een vrouw zou zijn?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ultrakort en duidelijk. Ze had natuurlijk de lange winterjas aan toen ze haar verborgen verlangen kenbaar maakte. Stupid, maar grappig. :nod:
Dos, waaruit maak je op dat de hp een vrouw zou zijn?
Mannelijke intuïtie. :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind met name de vrouwelijke reactie treffend. Er niet over willen praten en dan zeggen dat Victor haar niet begrijpt. Vrouwen zijn zo razend complex.