Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#26 - Geduld is (g)een schone zaak.

“Mama?” “Ja, liefje?” “Zijn we er al?” “Nee, liefje. We rijden nog op de snelweg.” “Hoe lang nog?” “Nog een tijdje, ga maar filmpjes kijken.” “Mama?” “Ja, schat?” “Hoeveel filmpjes duurt het nog?” “Zet de Leeuwenkoning maar aan.” “Mama?” “Ja..?” “Kunnen we stoppen?” “Nee, lieverd, we zijn al te laat.” “Mam..?” “Wat?” “Mijn broek is nat…”

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, staat in de titel inderdaad zo omschreven. Ik raakte ook wat in verwarring. Want het kan het zelfde zijn maar dat hoeft natuurlijk niet! Lief, en geloofwaardig, deze dialoog.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gaya, De opdracht is idd niet helemaal duidelijk. In de titel staat 'verborgen verlangen' Maar de opdracht luidt:
Opdracht 2 Schrijf een dialoog met als thema: Verboden Verlangen, waarin je nergens het onderwerp van het verlangen letterlijk benoemt, maar wel duidelijk moet worden waar het hier over gaat.
Kortom, niet eenduidig. Sterke titel heeft je dialoog. :)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet het, Jan, ik zei dat al in het 'regels' topic. Ik zag het pas nadat ik mijn stukje had geschreven. Overigens valt het wellicht ook wel onder een 'verboden verlangen' in die zin dat het kind moet plassen, maar dat nog niet kan en dus niet mag. Echter, had ik gericht het verboden verlangen aangehouden, dan had ik er wellicht nog iets in gezet over een luier die sinds kort niet meer gedragen wordt oid.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er stond verborgen verlangen en verboden verlangen; ik vond dat ook verwarrend. Je dialoog is duidelijk en beeldend beschreven.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De opdracht van mij is verboden verlangen, dat blijft deze maand mijn thema. De webmaster heeft er verborgen verlangen van gemaakt omdat hij meer variatie wilde. Ik weet niet of er meer variatie door ontstaat, wel wat verwarring. Maar dat kan ook een heel mooie inspiratiebron zijn, (hoop ik.)