Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#25 - Verboden verlangen, rijmelarijtje (18+)

Het ontbreken van diepe kloven op perfect gevormde tepelhoven deed me wis en waarachtig beloven iets wat ikzelf nauwelijks kan geloven Het snakken naar groeit gestaag het helpt geen donder, weegeklaag ik krijg tot op de dag van vandaag als beloning een fiks pak slaag Ik mag niet begeren, zij zal het me leren Ik mag niet klaarkomen zelfs niet in mijn dromen Het klinkt te erg, ben mij ervan bewust Ik mag zelfs niet verlangen naar een simpel sprankje lust Strak gespannen volle ballen, een gezwollen pijnlijk lid Dat ik nou net voor haar moet vallen van alle vrouwen, haar aanbid Haar strengheid doet mijn zaakje hangen ik volg strikt haar geboden les Mijn verdraaid verboden verlangen, is opgelegd door mijn Meesteres

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het spijt me, Dana, bij rijm sla ik dicht.Ik kan er niets zinnigs over zeggen. Ik ben van de verhalen.
Ik heb ook een verhaal geschreven Henny, maar daar had je nog niet op gereageerd

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nee, ik ben nu van boven af alle teksten aan het doorlopen, dus nog even geduld. Mijn reactie komt eraan.
Ik ben benieuwd

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even waande ik mij in een heus authentiek Sinterklaasgedicht, wild geraas ... verwachtte de roe ... en belandde in een sm-gedicht. Niet mijn ding Dana. Iets anders, gaan we nu en masse twee keer een opdracht posten? Volgens mij jagen wij onze coaches dan over de kling. @Leonardo, ik zag het. Pretletter :unibrow:

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even waande ik mij in een heus authentiek Sinterklaasgedicht, wild geraas ... verwachtte de roe ... en belandde in een sm-gedicht. Niet mijn ding Dana. Iets anders, gaan we nu en masse twee keer een opdracht posten? Volgens mij jagen wij onze coaches dan over de kling. @Leonardo, ik zag het. Pretletter :unibrow:
Sorry, excuses, ik had me over laten halen, dom van me, is niet echt mijn ding de regeltjes te overtreden, zal niet weer gebeuren :o

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat stout! Arme man, of juist niet. Wel grappig dat HP er zo romantisch over is dat hij er een rijm over maakt.
Totale adoratie, aanbidding, de verslaafde etc etc en bovendien humor heelt alle pijntjes

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind het moedig dat je het hebt geschreven, Dana. Voor de duidelijkheid wil ik wel even zeggen dat ik een van degenen was die zei dat ze het gewoon moest schrijven. Zelf wilde ze het in feite niet. Put the blame on me.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het moedig dat je het hebt geschreven, Dana. Voor de duidelijkheid wil ik wel even zeggen dat ik een van degenen was die zei dat ze het gewoon moest schrijven. Zelf wilde ze het in feite niet. Put the blame on me.
Ik vind het moedig van je dat je de blame on yourself put Tja, maar totaal overbodig. Ik ben een grote meid en neem dus zelf de verantwoordelijkheid op me (grinnik)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik, oerdegelijke vrouw, moest er wel om lachen. Ik denk dat Dana ook niet zo van de meesters/meesteres is, Pisano, maar fantaseren mag.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik, oerdegelijke vrouw, moest er wel om lachen. Ik denk dat Dana ook niet zo van de meesters/meesteres is, Pisano, maar fantaseren mag.
Soms kan het wel eens nodig zijn flink de zweep erover te laten gaan (grinnik) Ik ben nog steeds aan het piekeren over Leonardo's reactie... wat bedoelt ie toch met die 'pretletters'? Weet jij dat Tja? Want ik lees er een dubbele betekenis in. Immers, wanneer je de hoofdletters achter elkaar plaatst komt er te staan: IBDSM, waar BDSM voor staat weet ik wel, maar die I? Zou dat Ik moeten zijn? Ik: BDSM, dat zou inhouden dat hij er juist wel voor is?!? (geintjes moeten toch ook kunnen? Het leven is al serieus genoeg)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Tja weet niet veel en van afkortingen heeft ze helemaal geen kaas gegeten. Als ik moet raden betekent de I - I love you.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja weet niet veel en van afkortingen heeft ze helemaal geen kaas gegeten. Als ik moet raden betekent de I - I love you.
Ik berust me er wel in Tja

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt beter iets vergeten dan ergens in berusten. Of?
Vergeet het maar Tja, ik heb een ijzersterk geheugen... ik heb dat inmiddels wel geleerd te accepteren

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hou het op 'iBDSM', zoals iMac, iPad, etc. De 'i' bij de Apple-producten staat voor: internet, individueel, instrueren en inspireren. Ik vraag me nu af, waarom schreef Leonardo Pisano niet: Ben niet zo van Die Seksdingen, Meesters? Waarom moet daar 'ik' bij? weliswaar met hoofdletter omdat de zin ermee begint. Is dit toeval of een bewuste keuze? Raadselachtig. Oude, versteende meesters zijn moeilijk te doorgronden. Je kunt ze niet bevragen; alleen met röntgen. Of dat wat oplevert? Ik betwijfel het. Zijn wiskunde is doorzichtiger.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hou het op 'iBDSM', zoals iMac, iPad, etc. De 'i' bij de Apple-producten staat voor: internet, individueel, instrueren en inspireren.
Daar kan ik mij heel goed in vinden, wat mij betreft doorgrond genoeg Dos, dank je wel :)

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een heerlijk gedicht. Mooi en grappig gedaan, Dana.
Dank je wel Bloempje, dat was ook mijn intentie, om er een beetje een grappige inhoud aan te geven :)