Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#25 verboden verlangen

Wekelijkse opdracht #25 Verboden verlangen Ik zou het natuurlijk gewoon kunnen doen. Wie zou het merken? Wie zou weten dat ik het deed? Wie zou eronder lijden of er voldoende aanstoot aan nemen om er een bestraffende maatregel aan te koppelen? Behalve ikzelf?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb zojuist de laatste bladzijden gelezen van 'Schrijven' van Karl Ove Knausgård en het komt mij voor dat jij die ook net gelezen hebt. Als dat het geval is weet ik precies waar je het over hebt. Ik kan er natuurlijk nog wel enkele andere kanten mee op, maar die van Karl Ove dringt zich nu heel sterk op. Knappe invulling van de schrijfopdracht.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De kneep zit hem in 'voldoende' aanstoot. Maar een dingetje dus. Was je van plan de bloeiende geraniums uit de tuin van je buren te mozen?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wat je ook van plan bent, kijk goed uit. Er is altijd wel iemand die het ziet. Je wilt toch niet betrapt worden?

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zelfkastijding... er zijn mensen die er van houden, sta je jezelf het toe of leg je jezelf een verbod op. Heerlijke invulling, kort, krachtig en mogelijkheden zat om er zelf op door te borduren.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben nieuwsgierig, toevallig weet ik dat er nog drie oktober-opdrachten komen, dus hoop ik op een vervolg en zal geduldig zijn

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een innerlijke monoloog van iemand die iets onbehoorlijks gaat doen. Dat lees ik. Ik ben benieuwd.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt, het kan van alles zijn, misschien een wel zelf opgelegd verbod. Als je wil stoppen met roken kan het ook een verboden verlangen worden. Kort maar krachtige invulling van de opdracht.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan ermee leven, vind het zelfs heerlijk. Nu kan ik zelf fantaseren wat ze zou willen doen. Natuurlijk verwacht je een vervolg maar er zit ook wel spanning in dit stukje. Mooie aanzet tot iets leuks. En trouwens... ik vond het op zich al spannend dat we deze week zo lang moesten wachten op een inbreng van schrijvenmaar ;)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is wel heel summier. Dat laat heel veel ruimte laat om nieuwsgierig te worden, maar je suggestie dat jij misschien de enige bent die het merkt, zwakt mijn nieuwsgierigheid weer een beetje af.