Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#25 Kirsten

De beelden van de afgelopen dagen blijven zich aan me opdringen. Hoe het begon met onschuldig geflirt, berichtjes die steeds iets gedurfder werden en de stiekeme aanrakingen wanneer niemand het zag. En gisteravond. Er gaat een siddering door mijn lijf. Nadat we wijn hadden gedronken op het strand en bleven wij met z’n tweeën over. De hele avond al keek je me aan met een blik die mijn binnenste deed trillen. Eindelijk lagen we naast elkaar, kon ik je blik beantwoorden. Woorden waren niet meer nodig, onze ogen zeiden genoeg. Nooit eerder had ik zo naar iemand gehunkerd. Naar je mooie vrouwenlippen, dat zachte vrouwenlichaam. De wijn deed mijn angst even verdwijnen. Langzaam tilde ik mijn hand op en met mijn vingertoppen beroerde ik je oor, je wang, je lippen. Een rilling ging door je lijf en ik kon je niet langer weerstaan. Zachtjes plaatste ik mijn mond net naast de jouwe. Ik kuste je. Je onderlip, je bovenlip. Liet daarna tergend langzaam mijn tong weer over je onderlip glijden. Smekend om meer. Met een trillende zucht zoende jij terug. Nooit eerder hadden lippen zo heerlijk geproefd. Zo teder en zacht. Ik hapte naar adem en even verstarde ik. Maar jouw vingers gleden langs mijn zij en een warme gloed trok door mijn lichaam. Ik kon me alleen maar aan je overgeven. Nu ligt daar mijn man. Hij zoent me. Ik voel hoe zijn hand tussen mijn benen glijdt. Ik sluit mijn ogen en denk aan jou.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Vervoortk, Vooropgesteld dat ik het een prachtig geschreven stuk vind (de zinnen lopen lekker en de opbouw klopt ook helemaal), valt de clou me een beetje tegen. Ik mis het "verboden" aspect van dit verlangen.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties! Bartsnel, je hebt inderdaad gelijk. Ik vond het zelf ook een beetje een 'slordig' einde, maar ik wilde het verhaal wel graag die opbouw geven. Ik heb het enigszins aangepast dus ik hoop dat het 'verboden' nu iets meer naar voren komt.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Vervoortk, Het stukje is mooi en sensueel geschreven. De mooie zinnen dreven mij als lezer vloeiend naar het einde van het verhaal maar onderweg was er toch een kleine rimpeling. Het zijn echt kleine dingetjes hoor maar een paar zinnen leken mij een beetje cliche... 'verdrinken in je ogen' bijvoorbeeld en ook 'zoete lippen'. Maar genieten doe ik er zeker wel van.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi W Rynlandt, Bedankt voor je feedback. Ik gebruik vaak cliches om uit te drukken wat ik wil zeggen (omdat het wel precies raak kan zijn en iedereen weet wat je bedoelt), maar het is misschien te overdreven (en te makkelijk). Ik heb het aangepast!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Vervoortk, ik lees nu niet meer je originele versie maar feit blijft dat ik het te melo melo vind. Het verbodene zit in haar strandlover terwijl zij getrouwd is? Uiteraard ga ik je volgende 'verboden verlangen' lezen.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie Mila. Het verbodene zit in haar strandlover terwijl zij getrouwd is én in het feit dat ze op vrouwen blijkt te valt en niet op mannen (en dat terwijl ze dus getrouwd is met een man). Maar dat is misschien in de volgende verboden verlangen te lezen inderdaad. ;) Zoveel kon ik niet kwijt in 250 woorden.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik proef wel veel passie maar toch niet zo veel verbodens in dit verhaal. Het zal mijn dirty mannenmind wel zijn, maar ik vraag me af of meneer de echtgenoot het eigenlijk wel zo erg zou vinden, deze affaire? Leest in ieder geval lekker weg. Zelf probeer ik clichés te vermijden. Het levert te weinig lof van andere schrijvers op :) Maar serieus, waarom zou je ze gebruiken? Het is weinig creatief en als je ze teveel gebruikt verdwijnt je eigen stem achter de clichés.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi omschreven. Het verboden verlangen is het 'vreemdgaan' in gedachten na vreemdgegaan te zijn. ;) De clichés zijn weliswaar duidelijk voor iedereen maar minder origineel. Misschien helpt mijn tip: Ik probeer het cliché te benaderen vanuit een ander inzicht en kom zo uit op andere omschrijvingen. Of zoek synoniemen op om hetzelfde te zeggen. Ze zijn wel leuk om te gebruiken met een dubbele uitleg. :nod: Een spannend, opwindend verhaal!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi fragment. Ik voel een echtscheiding naderen, want lang zal zij zich deze genoegens niet blijven ontzeggen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fraai in woorden gevat, het verlangen, hoe gaat het als het herfst wordt en winter aflopen met die twee......

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi en sensueel geschreven liefdesverhaaltje Vervoortk. Ik wil nog even reageren op je #7:
[...] én in het feit dat ze op vrouwen blijkt te valt en niet op mannen (en dat terwijl ze dus getrouwd is met een man)
Of het feit dat een vrouw ontdekt dat ze op een vrouw kan vallen automatisch betekent dat ze (dus?) niet op mannen valt, dat zie ik niet zo, en lees ik ook niet uit de tekst. Ze is verliefd op iemand anders, en die iemand anders is een vrouw. Zoveel wordt me duidelijk :) Hoop op een vervolg, hoe dan ook... ;)

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had het verboden verlangen naar een vrouw eruit gehaald. Mooi geschreven, maar naar mijn smaak net wat te zoetsappig. Alhoewel dat natuurlijk wel goed past in deze context.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Vervoortk, Ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen, maar volgens mij moeten onze hoofdpersonen maar eens met elkaar babbelen, want ze hebben - hoewel elk op een eigen manier - een zelfde soort dilemma ;-) Leuk stukje!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het eigenlijk wel een passend stukje. Misschien is HP wel zo romantisch in haar gedachten (het lijkt me een innerlijk monoloog). Ik ben benieuwd naar jouw inzendingen voor de komende weken, wie weet zegt ze nog gedag tegen de echtgenoot.