Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wekelijkse schrijfopdracht #25 : Naschoolse activiteiten

Ik kijk haar vanaf mijn tafeltje dromerig aan. Elke kruisende blik vermijdt ze op een knullige manier. Dat maakt het zo schattig. Zij is zo schattig. Een perfect exemplaar van exquisiete schoonheid. Ze draagt haar haar vandaag in een staartje. Het brilmontuur is iets te donker, het maakt haar ouder dan ze is. Ik vind het niet erg hoor. Ze zit daar, kijkt in het rond en bijt zachtjes op het dopje van haar balpen. Wat ik niet zou geven om voor even dat dopje te mogen zijn. Eventjes maar, al is het maar om haar aardbeien lipstick op mijn harde omhulsel te voelen. Gedachtes vloeien ineen, mengen zich tot een brij van irrationele verlangens. Ze weet dat ik ermee worstel, ze speelt een spelletje met me. Heeft ze daarom vandaag het bovenste knoopje van haar blouse open? Of is het gewoon een toevalligheid? Zou ik mijn pen weer “per ongeluk” laten vallen? Hoewel het verlangen tot een kookpunt stijgt, weet ik mezelf in te houden. Ergens hoop ik dat ze achter haar bureau uitkomt en langzaam maar zeker op me afkomt, als een echte cougar. Ik wil dat ze mijn haren in de war haalt en me sensueel kust. Ik noem haar dan mijn liefste en we vergeten de wereld om ons heen. Harold en Lolita zouden het zeer zeker begrijpen. Maar ze blijft op haar plaats. Vandaag gaat het niet gebeuren. Misschien morgen. Ik heb echt geen moeite met nablijven.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is misschien wel een klassieke situatie. En doet ze het met opzet? Jouw HP is vast en zeker een stoute jongen:) Hahaha, HP zoekt HP....

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig geschreven :) Het leest zeer vlot. Wel grappig dat de leerkracht weet dat de jongeman op haar verzot is. Dat laat me fantaseren over voorgaande verboden verlangens.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig, Richard. De HP is de docent die voor de klas zit, toch? Mooi beschreven. Een paar kleine dingetjes:knullig = knullige; ouder dan dat ze is = ouder dan ze is; er mee = ermee; door de war = in de war of door elkaar. En is een Cougar niet juist een oudere vrouw die het met jonge jongens doet? Niettemin ging ik er helemaal in mee.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi verhaal, heftige emoties die goed voelbaar zijn. Toch mag het verhaal wat mij betreft wat strakker. De zinnen
Ik bekijk haar vanaf mijn bureau. Dromerig kijk ik haar aan.
kunnen makkelijk samengevoegd. Ik krijg nu de indruk dat dit een eerste versie is, die sterk is maar nog sterker kan.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een puber met testosteronperikelen begrijp ik. Je bent ietwat slordig met de taal omgesprongen. En ik zal maar niet vragen hoe je lipstick op je harde dinges kan voelen. Ben altijd benieuwd naar jouw bijdrage. Je hebt een heftige indruk op mij gemaakt de eerste keer. Weet je nog ;-).

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een zinderende passie. Je HP moet geen enkel rustig moment kennen op kantoor. Ik neem aan dat dat de werkplek is, omdat ze beiden achter een bureau zitten. Ik vermoed dat het wel gaat lukken met die twee. Dat bovenste losse knoopje is de eerste stap harerzijds. Ik wed dat ze binnen twee dagen na de dienst in de bezemkast te vinden zijn. Goed geschreven verhaal, op enkele onvolkomenheden na: o.a. 'dat ze' 2x achter elkaar. Graag gelezen. Ik houd wel van dit soort verhaaltjes.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Los van de genoemde slordigheidjes, zwoel, broeierig. Leuk verhaal.
Wat ik niet zou geven om voor even dat dopje te mogen zijn. Eventjes maar, al is het maar om haar aardbeien lipstick op mijn harde omhulsel te voelen. .
Jij durft wel zeg! Voor een schooljongen ;)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht bij Lolita onmiddellijk aan Nabokov en dus maakte ik van de HP een volwassene. Maar Richard's eigen reactie (#2) brengt me aan het twijfelen. Jullie zien blijkbaar allemaal een klasgenoot, maar dan mis ik het verboden aspect van het verlangen.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook al is het misschien een beetje een klassieke situatie, het is wel heel mooi geschreven Richard. De details kloppen zo mooi. Dat ze door haar staartje en brilmontuur ouder lijkt dan ze is bijvoorbeeld, en vooral dat hij dat niet zo erg vindt. Het verboden verlangen is heel duidelijk. Overigens vind ik dat Dos wel een beetje hard van stapel loopt. Dat losse knoopje kan een bedrieglijk spel zijn natuurlijk. De juf. voor Franse taal heeft het in elk geval ooit op mijn rapport geschreven...dat ik teveel naar losse knoopjes keek en te weinig in mijn woordenboek. Is er niet zo'n spreuk: 'het weer en de vrouwen zijn niet te vertrouwen' :) Dus maar beter niet te zeker zijn van je stuk Dos! Eén knoopje maakt de lente niet! En Richard, ik genoot van je verhaal, ik kon er mij helemaal in terugvinden.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee Bart! HP wil zijn juffrouw. Of zie ik het niet goed? Had ook al de link gelegd met Nabokov. En de juf is wellicht een cougar (oudere vrouw die het liefst jonge mannen doet).

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lilith, dank je, je hebt het bij het rechte eind. @Bart, dank voor de aanvullingen, de HP is de jonge puber die moet nablijven, de juf zit tegenover hem @Henny, klopt, dit is inderdaad de eerste versie, die had ik vrij snel af, denk dat daardoor ook wat slordigheidjes zijn blijven hangen @Mili, ook helemaal in de goed richting, altijd leuk om te horen dat je benieuwd bent naar het nieuwe werk. Die opdracht van toen was volgens mij ook als een bom ingevallen :P @Dos, je zou denken idd een werkplek, tijdens het schrijven kreeg ik ook die vibe, maar bij de meeste komt het toch over als een minderjarige die verlangt naar een zijn lerares. Dank je voor de aanvulling @Fatamorgana, dank voor het lezen, wilde toch graag een spraakmakende zin erin hebben :D @Ryn, goed om te lezen dat het fijne herinneringen bij je oproept :) @Johanna en Bart, Met Lolita verwijs ik inderdaad naar de liefde tussen een minderjarige en een volwassenen. Zelfde als met Harold, misschien een wat vagere verwijzing, naar de film Harold and Maude. Ook een jonge man die verliefd word op een veel oudere vrouw.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi! :thumbsup: Opbouwende sfeer en gaande weg wordt het duidelijk. De situatie is mij aan het einde duidelijk. Een compliment voor jouw spraakmakende zin! :) @bartsnel - Aardbeienlipstick ruikt men van ver. En het is vast geen oude schooljuf!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, ze is een gevalletje van net boven de 40, Cougar waardig ;) Dank je Marietje voor het lezen!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De leerling zit in het midden van het klaslokaal achter zijn bureau en de juf aan de overkant achter grote bureau. Ik weet even geen ander woord, heb je wellicht een alternatief voor me?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De leerling zit in het midden van het klaslokaal achter zijn bureau en de juf aan de overkant achter grote bureau. Ik weet even geen ander woord, heb je wellicht een alternatief voor me?
Wij zaten vroeger altijd in banken, tegenwoordig misschien aan een tafeltje.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat was een lekker verhaaltje, een klassieker met de nodige humor. Mooi weer geschreven , Richardotten.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Richard, De gierende hormonen zijn mooi gevangen. 'Broeierig' las ik hierboven ergens. Daar sluit ik me bij aan. 'Ik bekijk haar vanaf mijn tafeltje dromerig aan.' Die aanpassing moet je nog een keer snoeien. 'be' of 'aan' moet eruit..

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De verboden verlangen naar de liefde van de juf. Sterk. quote=Woodpecker] 'Ik bekijk haar vanaf mijn tafeltje dromerig aan.' Die aanpassing moet je nog een keer snoeien. 'be' of 'aan' moet eruit..[/quote] Schrap meteen ook dromerig. TELL :) Taalzeurtjes: Let op je interpunctie. Cougar moet m.i. niet met een hoofdletter.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Leonardo een hele slimme 10 jarige met bijzonder ontwikkeld taal gebruik dan ' Een perfect exemplaar van exquisiete schoonheid.' Ben benieuw naar de leeftijd van de hoofdpersoon.