Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfopdracht #25: verboden verlangen

‘Ik wil er rustig in gaan. Ik weet dat het niet mag, maar toch, ik wil het. Ik wil dat heerlijke gevoel voelen. Mama en papa zeiden dat het fijn was, dus ik zal dat ook wel fijn vinden. Maar het probleem is dat mama en papa me te klein vinden. Maar dat maakt toch niet uit. Wie is er nu te klein voor in een bad te gaan? Ik doe daar niemand kwaad mee en het is niet gevaarlijk. Het is gewoon ontzettend leuk. Maar wacht maar lieve ouders, ik ga er toch in. Sarah, jij legt mij wel uit hoe dat allemaal werkt, en jij zal mij wel mijn handdoeken geven. Toch? Een verboden verlangen vervullen, best wel spannend. Maar ja, ik kan het ook niet anders doen. Jij helpt mij toch hè, Sarah? Of vind jij ook dat ik te klein ben? Ik ben al een grote jongen hoor! Ik wil zo graag in dat bubbelbad van mama en papa. Aub, help mij dat ene verboden verlangen te vervullen, ik zal je eeuwig dankbaar zijn. Ik wil het zo graag. Help mij in dat bubbelbad!’

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat de ouders van de HP bang zijn dat hij verdrinkt, maar wie is Sarah? Zijn zus? Ik snap het verlangen van kinderen om dingen te doen die niet mogen (duh, nog maar een eeuw geleden was ik zelf een kind!) maar ik vind persoonlijk de taal - zeker het uitgesproken 'verboden verlangen' niet zo bij die leeftijd passen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Of gaat het niet over een klein kind. Ik had eerst het idee dat het gaat over een klein kind. Maar het kan uiteraard ook iemand zijn met een lichamelijke of geestelijke handicap, die daardoor niet in staat is om alleen te gaan badderen. OF is het een 16-jarig mama's kindje die eigenlijk niets zelfstandig kan of mag. Ik weet het niet. Op zichzelf leest het verhaal vrij aardig. Maar ik ben benieuwd naar iets meer achtergrond.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Gezien de tekst moet het wel om een kind gaan. ik weet dat het niet mag, maar toch wil ik het, (Vind ik logischer) Wat bedoel je met: Maar ja, ik kan ook niet anders doen? Ik denk dat Sara zijn oudere zusje is.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ging inderdaad om een klein kind. De ouders vonden dat een bubbelbad niet voor klein kinderen is. Toch niet alles wat ouders verbieden moeten toch gevaarlijk zijn? Gewoon niet mogen uit principe? Make-up wordt ook verboden aan kinderen. Sarah is inderdaad een ouder zusje. Maar jullie hebben een punt. Mijn taal is misschien niet voor kinderen. IK vind het moeilijk om me via een taal in te leven in anderen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het kan best, dat zo'n kind stiekem in bad gaat, dus dat klopt wel. Je noemt twee keer de woorden "verboden verlangen". Die woorden zal een kind niet gebruiken en bovendien zijn ze in het kader van de opdracht te expliciet.