Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#25 Kwelling

Een gekwelde blik staart me aan vanaf de spiegel. Mijn ogen stralen een mix van schaamte en verwarring uit. Langzaam rolt een traan over mijn wang. Ik ben net thuis van een middagje shoppen en heb mezelf teruggetrokken in onze inloopkast. Lichtjes ruik ik het parfum dat is achtergebleven na haar vriendschappelijke kus op mijn wang. Het wordt steeds moeilijker om haar niet tegen me aan te trekken en mijn lippen op die van haar te drukken. Ze is al jaren mijn beste vriendin, maar mijn fantasieën gaan veel verder dan vriendschap. Mijn lichaam staat zo strak van verlangen dat het zeer doet. Hoe kan ik dit voelen na alles wat ik met Dave heb opgebouwd? We zijn al zeven jaar samen en onze levens zijn met elkaar vergroeid. Ik hou van hem. We hebben het zo fijn samen, waarom kan dat niet gewoon genoeg zijn? Ik kan mijn gevoel met niemand delen. Wie zou dit ook maar kunnen begrijpen? De traan glijdt voorbij mijn kin en kriebelt terwijl hij langs mijn hals naar beneden glijdt. Met mijn mouw veeg ik hem weg ter hoogte van mijn adamsappel.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, gecompliceerde situatie. Als ik het goed gegrijp wordt (of is) een homofiele man verliefd op een vrouw? Ja, okee, moet gewoon kunnen. Ik heb ooit een man die zich tot vrouw liet verbouwen horen beweren dat hij lesbisch was. So what? Ik begrijp je titel: kwelling. Leuke en creatieve invulling. Het lijstje met relatieproblemen dat uit deze opdracht voortvloeit is haast eindeloos aan het worden. Jij hebt er nog een erg mooie variant aan toegevoegd. Met een grinnik en plezier gelezen. Oh, en ik schrijf dit met lichte ironie maar desalnietemin met gemeend respect voor alle geslachten hoor.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik voel mee met deze HP. Soms valt het niet mee, ik hoop dat hij een keuze kan maken. Mooi geschreven monoloog over een onmogelijke liefde.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik was ervan overtuigd dat het om een vrouw ging, gezien het shoppen en de inloopkast en natuurlijk de traan. (je komt je vooroordelen wel tegen bij zo'n opdracht) Bij een adamsappel denk ik meer aan een man en ga ik twijfelen.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mooi hoe je op het einde de adamsappel benoemt; volkomen op het verkeerde been gezet tot die laatste zin. Ik hou er van!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
W Rynlandt heeft gelijk, het gaat inderdaad om een homoseksuele man die verliefd is op zijn beste vriendin. Bedankt voor de leuke reacties! :)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Originele insteek, Tearz. Wel een beetje sentimenteel: "We hebben het zo fijn ... " "Wie zou dit ook maar kunnen begrijpen?" Maar misschien past dat sentimentele juist wel heel goed bij je hp. Graag gelezen.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een gevoelig geschreven stukje. :thumbsup: De emoties zijn goed te voelen van jouw HP. De clou verrassend subtiel gebracht en voor mij meteen duidelijk. Hoe gecompliceerd kan een relatie zijn! :)

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig zoals in de laatste zin plotsklaps duidelijk wordt dat het om een homofiele man gaat. Ik vond dit al een mooie invulling, maar die adamsappel geeft nog net even een (onderscheidende) extra dimensie

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad moeten onze hoofdpersonen misschien een met elkaar praten Tearz! ;) Mooi geschreven, ik leef met hem mee. Alhoewel ik ook tot het einde in de veronderstelling was dat het om een vrouw ging! Leuk!

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, dat was natuurlijk ook de bedoeling Vervoortk :) Bedankt voor de leuke reacties. Als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen!