Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verboden Verlangen #25

Vier uur ’s nachts. De wekker van mijn telefoon trilt me wakker. Snel zet ik de wekker uit en sluip zo stil als ik kan uit bed. Voor ik de slaapkamer uitga, kijk ik nog even achterom. ‘Slaap zacht, m’n liefste.’ fluister ik. Al schuifelend bereik ik de woonkamer die baadt in fel licht. ‘Wat heb je dat goed gedaan.’ zeg ik tegen mezelf. Na lang zoeken vond ik gisteren een manier om de computer uit zichzelf te laten opstarten. Zo te zien heb ik, de leek der leken, het goed gedaan. Wat een tijdswinst. Ik zet de draadloze muis aan en zoek naar het internet-icoontje. Sinds enkele maanden is de relatie van mijn man en mij niet meer wat het geweest is. Hij is amper thuis en als hij dan toch eens thuis is, dan maken we ruzie over het kleinste prulletje. Als recente ontdekker van het internet is het dan ook niet moeilijk dat ik me veel achter de computer zet om nieuwtjes te zoeken. Onlangs ontdekte ik dan ook een chatroom met talloze mannen die wél iets om me geven. Pedro is mijn lieveling, hij doet me blozen en lachen. Hij brengt terug plezier. Ik open de chatroom en zie meteen dat hij, zoals afgesproken, online is. ‘Ting’. Er springt een pop-up open met het eerste privébericht. ‘Hi schatje. Ik heb je gemist.’. Ik wil antwoorden, maar een tik op mijn schouder haalt me uit mijn trance. “Waar ben jij in godsnaam mee bezig?”

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ai ai, als dat maar goed afloopt. Leuk verhaaltje. Misschien niet echt een monoloog. Leuke, bijna bloedstollende ontknoping.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal en ik gun het je hp. Jammer dat die man van haar ook wakker wordt. de volgende keer moet ze een slaapmiddel in zijn koffie doen. Ik struikelde over deze zin:
Als recente ontdekker van het internet is het dan ook niet moeilijk dat ik me veel achter de computer zet om nieuwtjes te zoeken.
Die kan simpeler, bv: ik heb net internet ontdekt en ik zoek veel nieuwtjes. (ofzo)

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm, vervelende situatie voor haar. Ik vind het wel leuk dat we hier op het forum de verzuchtingen van de schrijvende vrouwen leren kennen. Johanna B had het over strippers en een sixpack en nu komt hier ook nog Pedro op de proppen. Een Spaanse donkerharige held met mysterieuze ogen durf ik te wedden. :) De opgelegde titel vraagt erom natuurlijk. Ik denk dat je nog maar net op het forum bent? En toch al meteen actief. Prachtig!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Die HP toch.... Chatten met allerlei mooie jonge Pedro's. Misschien is het maar goed dat de echtgenoot erachter komt. Dan kunnen ze het misschien nog uitpraten voordat HP ook nog grote geldbedragen naar Pedro begint over te maken. Erg amusant! Ik heb 'm even hardop gelezen, ik vind het een goede monoloog.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal, maar niet echt een monoloog, zoals al is opgemerkt. Wat hebben die vrouwen het toch allemaal moeilijk in hun relaties. Zo hoor je nog eens wat. Ik maar denken dat het overal koek en ei is. Mooi niet, zo blijkt. :\\

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
WFS, een goed beschreven verboden verlangen. Kijk als die man toch zoveel weg is, dan kan je die uurtjes benutten, toch? Welkom hier op SOL.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps, ik heb te snel geschreven en te weinig de opdracht gelezen :) @PetraO: Daar heb je een punt. Al vond ik dat ik soms mijn zinnen te veel op dezelfde manier begon. @janpmeijers: Interpunctie is inderdaad niet mijn beste vriend.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig, zo leuk dat je aan het slot de monoloog loslaat, nood breekt wet tenslotte, en het gaat er om dat je het beste uit je schrijven haalt. Daar past een abrupt dramatisch eind bij. Misschien is het wel een verrassend begin en wordt de man van hp wakker geschud (of gaan ze samen lekker verder chatten, ik zie hier meerdere mogelijkheden ontstaan) :rolleyes:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allereerst, welkom op het forum :). Jammer voor haar, maar misschien is dit wel het beste. Zo kunnen ze er in ieder geval over praten en heel misschien komen ze er dan samen uit. Anders heeft ze altijd Pedro nog.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk om al die mogelijke eindes te lezen :) Misschien is het wel de dochter of zoon die erachter komt dat de moeder een verborgen agenda heeft? En als dat zo is, wie zegt dan dat haar man het ooit te weten komt ;)