Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#25 - Verboden verlangen

“Ja, ik weet dat het gekkenwerk is. Dat het niet mag. Hoe leg ik dat nou uit? Het is niet te vergelijken met wat dan ook. Als je daar staat, in die gierende wind, met dat enorme uitzicht, en je doet je ding, dan vergeet je alles om je heen, dan word je een met de natuur. Een spirituele ervaring, dat is het. Het is begonnen op een reis naar New York, in ‘98. Toen stonden die torens er nog en ik ben tuk op hoge gebouwen. Daar moet ik gewoon op. Nou, het was magnifiek. Zonde dat ze er niet meer zijn. Ik liep rond op dat enorme dak (meer een plein in de lucht) en ik kwam bij de rand. Even was ik alleen. Ik keek in de gapende diepte, voelde de wind in mijn rug en ik werd helemaal rustig. Ik voelde precies waar ik op dat moment behoefte aan had. Toen gebeurde het voor de eerste keer. In de jaren daarna ben ik de wereld rondgereisd. Ik wil alle torens hoger dan vierhonderd meter doen. Dat zijn er behoorlijk wat. Soms kost de voorbereiding maanden, soms loop ik gewoon naar binnen en doe mijn ding. De beveiliging wordt ook steeds beter, maar hoge nood breekt wet, zeg ik altijd. Ik ben wel eens gepakt, maar meestal kunnen ze er wel om lachen. Één keer een boete gehad. Inderdaad: wildplassen. Ga je mee? Ik weet een manier om bovenop de Dom te komen.”

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had jouw verboden verlangen (wildplassen van hoge gebouwen toch?) nooit verwacht. Leuke touch!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ostinato, mij niet gezien. Ik krijg het al benauwd als ik een een uitgestrekt bos moet wildplassen. Maar ik weet je te vinden als ik ten einde raad ben. Dan ga ik met je mee - en ondanks mijn hoogtevrees - kruipen we op het hoogste gebouw dat bestaat. Leuk verhaal. Ik zou me bijna aanmelden voor de Dom. Die van Keulen. Jij links, ik rechts.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank, Dos :) Grappig, ook jij lijkt mij te verwarren met mijn hoofdpersoon. De volgende keer dat ik naar Keulen ga, zal ik aan je denken.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank, Dos :) Grappig, ook jij lijkt mij te verwarren met mijn hoofdpersoon. De volgende keer dat ik naar Keulen ga, zal ik aan je denken.
Dat lijkt maar zo, Ostinato. Zulke vuilkakkerij zou ik jou nooit toedichten. De ik-figuur die ik juist opvoerde is die lelijke aap hiernaast. Maar die is dat van nature gewend.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, mooi. Ik dacht eerst dat het over base-jumpen ging. Maar dat is tegenwoordig zo bon-ton. Maar waar houdt het op? Met dat wildplassen? Er is natuurlijk een overtreffende trap Schijt aan, of op, alles.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twee lezers verwarren je met je hoofdpersoon. Dat is een vorm van een compliment denk ik. Je neemt de lezer mee, aan de hand, naar boven.. waar je natuurlijk de wind in je rug moet hebben! Heb hardop moeten lachen (Tegen de hond gezegd dat alles OK is).

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(c) Disclaimer: This Fictional Work is in not in any way based in reality, nor do the author or the publisher condone replicating or imitating in the Real World any such activities as may be described in said Fictional Work. TL;DR: Do Not Try This At Home.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat hebben mannen met verboden verlangens en het urineren? Of is het toeval dat 2 invullingen dit onderwerp hebben? :) Het leest heerlijk vlot, de opbouw is goed en de ontknoping verrassend. Ik dacht dat jij met [ een met de natuur.] iets anders bedoelde?! :nod:

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Woodpecker: daar zou ik dan weer niet zo snel een verhaaltje over schrijven. Dank voor je reactie. @Bart: die lach is ook wel een compliment. Dank. @Marietje: is dat zo? Curieus, maar vast toeval. Ik heb nog maar een paar andere verhalen gelezen. Dank voor je leuke reactie. Ik had eerst een tekst van 350 woorden geschreven (opdracht niet goed gelezen). Na het snijden van 100 woorden wist ik niet meer zeker of het nog werkte. Maar blijkbaar wel.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ehm, dat is het verboden verlangen van mijn hoofdpersoon :) Maar inderdaad.
Ik bedoelde niet dat het JOUW verlangen is, maar jouw idee :) Ik had het concept van wildplassen nooit verwacht als verboden verlangen :) Het was dus eigenlijk een compliment.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha. Zouden er veel mensen hobbymatig van hoge gebouwen afplassen? Ik vind het een grappig verhaal. Echt een stiekem verlangen is het niet toch? Zoals ik begrijp heeft hij al meerdere nalen op grote hoogte zijn piemeltje te voorschijn gehaald. En wat is verboden... Zolang er geen agent in de buurt is.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Lillithx: Dat dacht ik stiekem al :) Dankjewel. @Johanna: Ik weet niet het, ik durf het niet te googlen.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, totaal onverwacht einde. en spannend, ik moest echt doorlezen: wat doet hij daar boven op die gebouwen? Met heel veel plezier gelezen, dank je.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ostinato, Ik heb het even gegoogeld. Er wordt veel tegen en soms ook in gebouwen geplast. Bijvoorbeeld een groep anarchisten, die besloten in een gebouw van de RBS te plassen. Jouw HP is klaarblijkelijk vrij uniek :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ostinato, je hebt een onderscheidende soort ad-rem humor. Wildplassen is echt mijn ding en je zou mij niet geloven als ik je vertelde hoe en waar ik ertoe overging. Wél uit noodzaak. Je tekst sprak mij daarom zeer aan :-).

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ostinato, Heel mooi en verrassend. Ik ga niet teveel meer over plassen schrijven vandaag, maar ik vind het bijzonder grappig om te lezen dat je eerst 300 woorden had geschreven. Je hebt dus behoorlijk wat torens moeten schrappen neem ik aan :) Mooi verhaal hoor en zeer creatief.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jan: Dankje. Pas maar op met je beschonken hoofd. @Johanna - ik heb stiekem toch even gegoogled - er zijn ook mensen die het vanaf hoge gebouwden doen en daarover schrijven op internet :P @Mili: Dank :) Ik ben nu wel heel nieuwsgierig. @Rynlandt - Ik heb vooral 'komische' noten moeten schrappen. Zoals een uitweiding dat dit voor vrouwen niet zo'n geweldige hobby zou zijn. Ik denk dat de 250-woorden uiteindelijk sterker is. Dank voor je compliment.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Het waren er bijna 100 :P Maar ik heb het niet opgeslagen, dus die woorden zijn voor eeuwig in het digitale niets verdwenen.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het verboden verlangen van jouw HP is mijn fobie, wat een geweldig contrast toch. Bijzonder om te lezen :D