Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 24 Opvuldialoog

En weg was ze. Verbouwereerd blijf ik achter. Ik heb haar zo lang niet gezien en ze maakt niet eens even tijd. 'Ik bel je wel. Ja ja, vergeet het maar gerust. Veel beloftes altijd van iedereen, maar helaas komt er meestal niets van terecht,' mompel ik. Ik mijmer verder. Hoe vaak heb ik het al gehoord: Ik bel je wel, ik kom een keer langs, we houden contact. Allemaal loze beloftes. En zo zal het nu ook wel weer gaan. Ik hoor vast helemaal niets mee van haar. 'Natuurlijk kan ik bellen, maar ze zei dat zij zou bellen. Dus ik bel niet,' zeg ik resoluut tegen mezelf. Ineens besef ik dat ik nog geen meter ben opgeschoten. Ik heb al die tijd stil gestaan, op één plek. Ik hoor getoeter en kijk om. Er wordt wild gezwaaid vanuit een rode auto. Ik weet niet wie het is, maar het is duidelijk aan mij gericht. Dan zie ik het. De auto stopt naast mij en het raampje gaat open.. Nog verbaasd haar zo snel weer terug te zien, moet ik inwendig lachen om mijn mijmeringen van daarnet. ' Sorry dat ik je zo liet staan, hoor. Maar ik had ontzettende haast. Mijn parkeermeter was afgelopen en ik wilde geen bekeuring. Zeg, hoe is het met je?' 'Prima. Hé, wat leuk dat ik jou hier tref,' zeg ik gekscherend.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hilda, ik dacht even dat je de opdracht achterstevoren ging doen. Heb je de opdracht niet goed gelezen of heb je bewust voor een andere invulling gekozen? Van mij mag het hoor. Zonder dwarsliggers komt mijn trein nooit aan. Ik vond het in ieder geval origineel.

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Hilda, nog vlug even voor we aan een nieuwe opdracht beginnen. Je hebt je niet aan de opgelegde dialoog gehouden natuurlijk maar je hebt wel een creatieve invulling gezocht. Ik dacht ook eventjes dat je de dialoog helemaal van achter naar voor ging behandelen, dat had ook heel leuk geweest. Ben benieuwd naar je volgende verhaal.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hilda, Ook al is de invulling van de opdracht niet helemaal naar wens geslaagd, ik vond het wel een leuk verhaal om te lezen. Vind de twist in je verhaal, waarin je de tegenspeler nog een keer terugziet erg leuk bedacht. Hoop je de volgende keer weer te lezen. En welkom hier. Volgens mij heb ik je nog niet eerder in dit gedeelte gezien. Ik wens je heel veel schrijfplezier. :)