Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #6 - Het is ingewikkeld...

Haar lichaam glijd langs me op, als ik expres iets te dicht bij het kastje blijf staan. “Vind je dat lekker?” vraagt ze met een uitdaging in haar stem. “Dat is heerlijk, jij bent heerlijk,” antwoord ik. Ik zie de kleine sprankel in haar ogen en weet dat er meer dan die ene aanraking in zit. Ze pakt een glas en vult deze met drinken. “Ga je mee naar boven?” vraag ik met een beweging in mijn heupen. “Nee, ik wil expeditie robinson zien,” antwoordt ze op monotone toon. “Daarna dan?” vraag ik met dezelfde uitdagende blik als net. Ze negeert mijn vraag en loopt langs me zonder me aan te raken. Ik stap tegen haar aan en wil haar betasten, maar ze duwt me weg en snauwt. “Ga aan de kant.” De afwijzing komt me hard aan. Even kijk ik haar na en ga dan naast haar zitten op de bank. Het voelt weer als een eerste date. Wat zou ze wel en wat zou ze niet prettig vinden. Mijn hand glijd over haar been. Haar blote voet naaste me neem ik in mijn hand en masseer haar tenen. Langzaam gaat de massage naar haar hele voet, ze lijkt het te waarderen, want ze draait iets in mijn richting waardoor ik de massage beter kan uitvoeren. Ik vang haar blik en ze glimlacht van genot. Het teken voor mij dat ik door moet gaan, mijn hand glijd naar haar been. Ze trekt hem weg en gaat recht op de bank zitten zonder iets te zeggen. Ik probeer haar blik te vangen, maar ze blijft recht naar de televisie kijken. “Ik wil je,” zeg ik om te zien waar ik sta. “Ik wil jou ook, maar nu niet,” antwoordt ze zonder me aan te kijken.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zitten nogal wat slordigheden in Von; ze vult het glas met 'drinken'? Hij vraagt iets met zijn heupen? Maar bovenal, je bent ietwat aan de late kant. We zijn inmiddels bij Schrijfopdracht #24. Het goede nieuws: je hebt nog tot komende woensdag ;)