Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 21 - Psychische aandoening

“Tickler?” Haar stem kronkelde als een aal door zijn oksels toen hij de prepaid telefoon opnam die hij had aangeschaft voordat hij M/F en het mobiele nummer met tandpasta op haar auto had aangebracht. Zij klonk krankzinnig verrukkelijk. Hij had het geweten. Dit vederlichte vrouwtje was in de flat tegenover hem komen wonen en nachten had hij doorgebracht, ademloos voor het raam, als zij zich hulde in haar boa’s van struisvogel, kalkoen of maraboe. “Ja, Ticklee,” zei hij terwijl een loodzware zweetdroppel dwars door zijn bilspleet trok. “Ik heb je boodschap begrepen,” blies zij vervolgens in zijn oren en een zacht windje ontsnapte aan zijn keel. Vervolgens verzuchtte zij: “Tickler, ik ben een collectioneur van babywattenstaafjes, ik heb ze in alle kleuren en ze zijn oneindig zacht. Weet jij wat wij hiermee kunnen doen?” De vraag daagde Tickler uit en zijn testosteron piekte tot ongekende hoogte waardoor het voorpand van zijn pantalon strak ging staan. “Ticklee,” zei hij, “heb je lange nagels? En hoe staat het met je tong? Mocht hij uitgeslagen zijn, dan hebben wij onze sessie later. En ook als je nagels ingescheurd zouden zijn.” Hij zei dit hard; de verhouding moest vanaf het begin duidelijk zijn. “Niets van dit alles, baby, mijn oksels zijn glad, mijn voeten smeuïg, mijn huid glanzend.” Tickler was nog in de war omdat hij voorheen een M/M-relatie met Mo had gehad waarin hij zelf Ticklee was geweest. Op vakantie in Marokko had Mo zijn voetzolen door een geit laten likken. De ruwe tong had hem wilde extases bezorgd maar ook zijn voeten opengereten. De littekens genazen slecht waardoor hij zich schuifelend verplaatste. Aangekomen bij het raam stak Ticklee vijf bloedrode veren in de lucht; vanmiddag was het kitteltime. m/f = male/female m/m = male/male

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snapte eerst het verhaal niet. Een tickelfetish... Vederlicht vond ik subtiel gevonden. Wellicht persoonlijk maar de kronkelende aal vond ik smerig. Mijn netvlies is de komende tijd behoorlijk vervuild door dit verhaal :) Grappige fetisj, grappig geschreven. Op de aal na bijzonder geslaagd.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo Mili, een fraaie tekst over een seksuele afwijking. De tastzin, het voelen is beschreven op een spannende wijze, duidelijk maak je dat het om macht gaat betreft de verhouding tussen de twee seksen. Uniek thema voor deze opdracht, ik vind het knap geschreven hoewel het wel enige kriebels geeft. in mijn tekst #21 kijk ik ook naar buiten door het raam. Geen bloedrode veer gezien maar goed, in mijn tekst was het nog geen middag.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mili, ik zou een punt achter wonen zetten en dan doorgaan met Nachten had hij ademloos ... Wat een verwennerij voor die vent. :D Hij is wel een bikkel. Jammer dat de middag als voorbij is, anders was ik ook even langsgekomen.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn zondag kan niet meer stuk. "Zij klonk krankzinnig verrukkelijk." Wat een prachtige alliteratie, Mili! De klapperende k's versterken het beeld van zijn opwinding. Het ritme van de beklemtoonde en onbeklemtoonde lettergrepen werkt ook mee. Heel knap gedaan.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Johanna, heb je je netvlies al gewassen :-)? De oksel is ook een erogene zone voor kietelaars; vandaar de glibberende aal. Maar het is wel vies; dat dan weer wel. Zal niet meer ranzig doen. Beloofd. @Maddbrug, ik vond deze aberratie echt onder de link van Odile. Kietelen blijkt vroeger een martelpraktijk te zijn geweest. Aan de schandpaal en iedere passant kon zijn gang gaan. Dan werd je doodgekieteld. Dan kan je toch beter uit het raam naar de overkant staren op zoek naar koffie ;-)? @Anne, ja echt, te bizar voor woorden. @Tja, ik ben dol op eindeloze zinnen maar je hebt wel, voor het lezersgemak, gelijk. Serieus, was je echt gekomen? Wat een spektakel was het dan geworden :-). @Leonardo, het bekt inderdaad lekker, de klapperende k's. Stel dat Tickler een loszittend kunstgebit zou hebben, dan staat hij nog na te klapperen. Ik ben blij met je commentaar omdat ik je hier op de site als een taaldeskundige ervaar. @schrijvengeluk, ook jij maakt mij blij omdat ik je kan intrigeren. Ik hoor inderdaad meer dat mijn woordkeuze mij eigen is. Wellicht omdat er twee talen in mijn hoofd huizen waarin ik dagelijks rebbel. Heel hartelijk bedankt jullie allen voor deze reacties.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen dank! Graag gedaan! ;) Natuurlijk weer een heerlijk absurde @Mili story! Het Ticklee en Tickler verwarde mij waardoor ik het nogmaals aandachtig moest doorlezen. De functie van F/M en M/M is mij hier niet duidelijk. Een glibberende aal heeft voor mij niets erotisch. En ik vraag me af of zachte windjes uit je keel ook stinken? :p De vederlichte vrouw mooi gevonden! De Marokkaanse flashback is hilarisch! Met een lach meerdere malen gelezen!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch absurd. Mij zo vreemd dat ik pas bij de laatste alinea het Tickler en Ticklee kon plaatsen. Bij eerste lezing vooral verbazingwekkend. Bij tweede lezing hilarisch. De blazende stem, die zichzelf ook nog eens 'collectioneur' noemt ipv verzamelaar (vast met dank aan je Franse kant) geeft mij een prachtig beeld van de dame in kwestie.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtige schets weer. En wat is die erectie lekker plastisch beschreven. Ik heb veel plezier beleefd aan dit stukje.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een memorabel verhaal waarin erg veel gebeurt. Vond je het leuk om te werken met een psychische aandoening of is het te veel voor jou? Ik bedoel dat jij uit het gewone al het absurde destilleert. Ik moet denken aan een filmhuisfilm als ik jouw stukjes lees.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb weinig toe te voegen aan de positieve reacties behalve dan dat kietelen bij ondergetekende het testosteron-niveau tot een absoluut minimum doet dalen (is daar ook een naam voor?) Oja, complimenten ook voor de redactie voor de onderwerp-keuze van deze week. Het maakt nogal wat los ... :nod:

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Odile; nee, het was mij niet te veel. Het absurde is koren op mijn molen. Denk jij dan wellicht aan Jacques Tati? Je hebt een boeiend onderwerp aangereikt. Dank je. @Vieze Marietje; het windje staat voor het zacht vibrerende, de aal voor glijkietelen en het speelt zich af tussen man en vrouw, of man en man en verdere combi's. @schrijvenmaar; je hebt het zoals gewoonlijk goed aangevoeld. Zo wilde ik het doen overkomen. @Petra; heb er vooral plezier om, dan heb ik mijn doel bereikt. @bartsnel: bij digikietelen riskeer je weinig. Dank jullie wel.