Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#21 - Intiem Festival

Gelukkig is het druk vandaag. Heerlijk deze zomer. Fantastisch al die festivals. Het is in een grote mensenmassa altijd zo makkelijk om iemand stiekem aan te raken. Dat het vandaag regent mag de pret niet drukken. Ik heb een plastic poncho aangetrokken. Voor een euro kun je ze kopen. Voor mij zijn ze meer waard. Als je onder het dansen dan tegen iemand aanschurkt dan knispert dat plastic. Echt waar, een geweldig geluid. Het voelt veilig bovendien, een beetje condoomachtig. Een meter of tien van mij staat een groepje van die hipsters. Je weet wel, van die mooie jongemannen van rond de dertig jaar met zo’n hip baardje, retro zonnebril, bloesje en een strakke spijkerbroek. Daar word ik dus enorm opgewonden van. Ik kan het niet helpen. Terwijl ik langzaam naar ze toe schuifel tussen het publiek door, wrijf ik tussendoor nog even lekker tegen een mooie jonge provinciaal aan. Aangekomen bij het groepje jongens blijk ik nog meer geluk te hebben. Er begint een reggaeband te spelen en iedereen begint heen en weer te deinen. Ik scan de groep jongens en schuif door naar de knapste. Voorzichtig druk ik mijn billen tegen hem aan en begin op en neer te bewegen. Het voelt geweldig, heel erotisch. Vervolgens doe ik alsof ik struikel en laat me tegen een van zijn vrienden aan vallen. Hierdoor kan ik met mijn bovenlichaam tegen hem aan schuren. Hij heeft niks door. ‘Gaat het, heb je jezelf niet bezeerd?’ schreeuwt hij boven het geluid uit in mijn oor. ‘Prima, het gaat geweldig. Je hebt geen idee hoe lekker het met mij gaat. Dank je wel!’ zogenaamd stuntelend manoeuvreer ik verder. Op de valreep knijp ik nog even in zijn bil. Lachend ga ik er vandoor.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk en origineel gedaan, Johanna. Het viel me op dat bepaalde stukken goed allitereren. Dat beklijft en houd me vast. (PS: volgens mij kent 'massa' geen meervoud)

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fantastisch stukje :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ik heb een plastic poncho aangetrokken. Voor een euro kun je ze kopen. Voor mij zijn ze meer waard. Als je onder het dansen dan tegen iemand aanschurkt dan knispert dat plastic. Echt waar, een geweldig geluid. Het voelt veilig bovendien, een beetje condoomachtig.
Deze passage springt eruit voor mij, vooral het condoomachtige. Een hoogtepunt. Oeps :o

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Leonardo, Massa's bestonden net even. Bijna vijf minuten. Nu niet meer, het is weer een massa geworden. Dank je voor de feedback. @Woodpecker, Dank je. Fijn dat ik je vanavond nog een hoogtepunt heb bezorgd. Nu kan ik met een gerust gevoel gaan slapen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Johanna. Serieus, is dit ook al een psychische stoornis? De knisperende seksuele aberratie. Nooit van gehoord. Maar de lijst is lang zag ik op Wikipedia. Vond het verrassend en komisch en je afzwakkende schuldgevoel diepgaand :-).

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili, Zie frotteurisme. Sommige dingen moet je stiekem doen. Anders kan het zijn dat je wordt beschuldigd van aanranding :). Bedankt voor de feedback.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha! Ik dacht je al herkend te hebben eind juli! :D Weet je wel hoe vervelend het is als iemand met zo'n natgeregende poncho tegen je aan schuurt als het allang weer droog is? Nu begrijp ik waarom mensen die poncho's zolang aanhouden, ik vermijd ze voortaan! :lol: Een originele invulling. Goed geschreven door de krachtige, korte zelfstandige zinnen. Het leest daardoor ook erg prettig. [Er begint een reggaeband te spelen en het iedereen begint heen en weer te deinen.] Deze zin klopt volgens mij niet. Voor mij een opluchting dat ik niet rijp ben voor een psychiater! ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, Bij het herformuleren van een zin is die het ongewenst aanwezig gebleven. Heb 'm verwijderd. Dank je. Het is inderdaad een lekker lang schurkerig seizoen geweest deze zomer. Had even gezegd dat je er ook was in juli

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
leuk! op de een of andere manier is het grotesk en heel subtiel tegelijk; ik weet niet hoe dat kan (of dat uberhaupt kan), maar het raakt me aangenaam "een geweldig geluid, voelt veilig bovendien" is bijna poezie; het ritme, de alliteratie ... (en dan tot slot die associatie, die inderdaad onvermijdelijk is, maar hier gewoon lekker nadrukkelijk uitgeschreven wordt); heerlijk om te lezen.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Johanna het is niet de bedoeling dat we hier psychische aandoeningen gaan promoten! :) Lachend gelezen, leuk!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Grappig verhaal. Het wordt wel uitkijken met jou in de buurt, stiekeme billenknijpster. Ze is gewoon oversekst, Bart.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal, leest ook fijn door de korte zinnen. Vond het ook leuk dat het dit keer eens een vrouw was, tenminste daar ga ik van uit, in plaats van de man.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal en goed geschreven. Latig hoor, dat het zo stiekem moet. Ik vind deze afwijking wat naam betreft het leukst: dat woord valt samen met de betekenis.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zal maar last hebben van frotteurisme... Ook hier vraag ik me af hoe het eruit ziet, ingebed in een groter verhaal met een plot. Dus meer zijdelings.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leerzaam, zo'n schrijfopdracht :) Fantastisch verhaal. Echt leuk.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
In ieder geval kunnen we Johanna maar beter niet voor een feestje uitnodigen. Ze kan zich niet gedragen. :confused:

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je voor een aandoening hebt gekozen die helemaal niet zo voorhanden ligt. Interessant. Fijn geschreven.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@bartsnel, het was niet de bedoeling om een psychische aandoening te promoten :) Anderzijds, misschien vonden de geschurkte jongemannen het ook wel heel prettig. Je weet het maar nooit.... @Tja, het is inderdaad beter om mij niet uit te nodigen op een feestje. Alleen als het heel druk is, dan val ik of mijn gedrag niet zo op. @Maddbrug, Jael, Anne, PetraO, Schrijvengeluk, Annetteke: Bedankt voor jullie positieve reacties.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Odile, Misschien is het inderdaad wel een leuke voorbijganger in een kort verhaal. Misschien een kort verhaal over allerlei mensen met een afwijking die elkaar ergens treffen. Ga ik mijn achterhoofd houden.