Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Opdracht #19

Inmiddels heb ik geconstateerd dat ik mijn inspiratie ben verloren. Mijn pen ligt in mijn hand en slaapt. Een spannende zoektocht doet mij denken aan padvinders en Akela die een vlag omhoog houdt waarop staat, zoekt en gij zult vinden. Ik wil niet zoeken. Ook al schreeuwt Akela luidkeels.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
haha, die schreeuwende akela met haar vlag bewijst dat de inspiratie nog volop borrelt; alleen de pen werkt even niet mee; die moet je ook af en toe een dutje gunnen ;) (bij mij wilde het al helemaal niet spannend worden; mijn pen en ik dutten beiden heel wat af)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt me bijzonder onaangenaam om toegeschreeuwd te worden door een akela. Toch een mooie omschrijving van wegblijvende inspiratie. Hopelijk verloopt het herstel voorspoedig.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Madd, hoe goed dat je weer van je laat horen. Je zult de nodige inspiratie in het ziekenhuis hebben opgedaan en die gaat er zeker binnenkort vlekkeloos uitkomen. :nod:

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maddburg, Je kunt de rivier niet duwen, maar hopelijk gaat de inspiratie gauw weer stromen. Inspirerende groet, Joanne

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Grappig stukje. Je hoeft geen inspiratie te zoeken, die overvalt je gewoon. Wel de pen dan even wakker schudden.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Knap dat je zonder inspiratie toch een stukje wist te schrijven. Ookal is het nog zo klein. Zo zie je maar dat je ook zonder inspiratie nog iets op papier kan zetten. Hopelijk komt je inspiratie gauw weer terug, zodat je stukjes weer wat langer kunnen zijn ;)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kort, simpel en krachtig. Goede metafoor. Jij bent op de goede weg, tijdens dit soort momenten moet je even naar binnen keren. Komt goed, schatje! :nod:

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed dat je toch een poging hebt gedaan om te schrijven, ook al rust jouw pen ... Als je blijft schrijven, gaat je inspiratie ook weer stromen! Op naar de volgende #

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch is het een goed stukje. Zo gaat het mij ook regelmatig+ geen enkele inspiratie, maar als ik daarover schrijf, komt er toch iets zinnigs uit mijn tikkende vingers. Sterkte met je writersblockje. Ik hoop dat het snel over is.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schr.maar, ik heb zooooooveel dutjes al gedaan! Joh. B, het herstel verloopt, maar het loopt nog niet lekker met die krukken. Mili, het ziekenhuis verlaten, de narcose zit nog in de kop. JoanneE, dank je voor je groet en mooie tekst! Tja, met humor blijf ik rechtop staan. Anne, op naar de volgende opdracht! Marietje, gelijk heb je! Mirte, pogingen zat, maar ....het komt wel weer. Jokezelf, welkom hier!

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als deze combinatie de gegevens zijn om volgende week een stuk te schrijven over een 'leider' die op zoek is naar 'inspiratie', kan daar toch best iets uitkomen... Ik val vandaag pas in, eindelijk iets meer tijd. Ik lees dat je herstelt. Sterkte!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Maddbrug, Zoektocht zoekt verloren inspiratie. Past perfect bij de opdracht. Hoezo kwijt? Mag ik je heel erg veel sterkte toewensen en al mijn kracht geven om er weer bovenop te komen? Ik begrijp dat het je allemaal erg tegenvalt, heb met je te doen, maar je kunt nu eenmaal niet in 7 werelden tegelijk strijden. Heel veel beterschap!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel knap. Zonder inspiratie heb je toch met een paar zinnen een leuk stukje geschreven. Iedereen die schrijft, heeft er wel eens last van. Ook al hebben we soms geen inspiratie, dan moeten we toch de pen (of computer) aan het werk zetten, zeggen de deskundigen. Jij bewijst dat het zo is.