Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#19 De pen

'Hemel mens, ga eens zitten. Je drentelt rond als een hond die zijn keutel niet kwijt kan.' 'Ik zoek iets.' 'Wat dan in vredesnaam?' 'De pen.' 'Er liggen drie pennen op de salontafel, vier naast de computer, drie op het dressoir, twee op je nachtkastje, twee in de badkamer en zelfs een op het toilet.' 'Die schrijven niet lekker. Waar is die pen?' 'Misschien zit die in je hoofd.' 'Nee. Ik zoek dé pen.'

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Allemaal bedankt voor de overweldigende reacties. Ik snap ook wel dat jullie er niets mee kunnen. Het zat in mijn hoofd en moest eruit. De pen is trouwens gevonden. Hij zat in mijn haar.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk geschreven. Zelfs op het toilet kan ik me voorstellen....maar twee op de badkamer? Het leuke van jouw stukjes is dat ik het gevoel heb dat ik echt bij jou thuis meekijk en hoe het zo anders gaat dan hier. Misschien allemaal fictie, misschien waarheidsgetrouw, wie zal het zeggen, maar ook in deze 8 regels krijg je het weer voor elkaar. Wel knap he? ;-)

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, er is altijd een allerfijnste pen en die ligt meestal niet waar je zoekt. Je valt dan alleen over al die andere die je niet bedoelde ... Of de kinderen hebben er de veren uit gehaald voor een ander doel ;) Mooi geschreven.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig! Dé pen. Ik snap het helemaal+ zonder die pen kun je echt niet schrijven, dan komt er niks, wil er niks en heb je zelfs geen inspiratie. Je kunt alleen maar aan die ene pen denken. Leuk geschreven evengoed. :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om in een paar zinnen zo'n komisch verhaaltje te vertellen. Het is wel schandalig, dat je partner (of medebewoonster?) kennelijk niet weet, wèlke pen je zoekt. Dat is tenslotte jouw belangrijkste wapen als schrijfster.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk stukje, herkenbaar concept voor schrijvers en kort maar krachtig opgeschreven puur in een conversatie - knap!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mijn man, Jules. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik het hem vraag. Voor hem zijn alle pennen gelijk. Aangezien ik altijd overal pennen laat slingeren kwam hij op een dag thuis met een bakje met honderd pennen. Daar heb je wel wat aan, toch schrijft de ene pen niet als de andere. Ach, ieder zijn/haar afwijking. Wat de badkamer betreft: zowel links als rechts op de wasbak had ik een pen liggen. Het was vandaag ook weer zoeken. Het leven valt inderdaad niet altijd mee.