Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Weekopdracht #15 - Protocol in dichtvorm

Plaats je reactie niet hier maar maak een nieuw topic. Als onderwerp, neem: het nummer, de titel, niets anders. Eén enkel verhaal, tweehonderd woorden niet meer. Reacties eronder, wees lief voor elkaar, ga niet vechten. Irrelevante verhalen worden verwijderd, meteen.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Subliem! En het meest wonderlijke: we houden ons hier op SOL allemaal aan die regels. Beschaving en..... toch schaapjes?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Dwingend: hier wordt duidelijk geen overtreding getolereerd, een aantal leden kennen het protocol uit hun hoofd! :nod: Leuk gevonden! Ik wilde een appeltaart recept in dichtvorm zetten maar dat kan men geen protocol noemen! :(

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een zeer poëtische reminder aan hoe we ons hier moeten gedragen. Op deze manier klinken de forumregels in ieder geval veel sierlijker. Erg origineel zo.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt! Inderdaad een protocol waar we hier allemaal niet zo'n moeite mee lijken te hebben.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Ik wilde een appeltaart recept in dichtvorm zetten maar dat kan men geen protocol noemen! :(
'tuurlijk wel! ik had het graag gelezen (schillen, en stukjes snijden allitereert alvast heerlijk ...)