Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #15 - Het protocol

(Zo! Dit is de eerste keer dat ik een gedicht schrijf, en ben er achter gekomen dat ik liever schrijf ;) ) Het protocol bonst op mijn deur, laat me slapen Het protocol omklemt mijn hart, laat me wezen Het protocol kapt af mijn gedachten, laat ze zijn Het protocol belemmert mijn creativiteit, laat het stromen

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
YES! Enorm bedankt! Omdat ik nog nooit eerder gedicht had, was ik er vrij onzeker en zelfs nerveus over. Ik twijfelde zelfs om mee te doen! Gelukkig bleek dat nergens voor nodig te zijn.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
ha; ik had ook de laptop bijna terzijde geschoven bij het zien van "gedicht" maar ach, elke week met de billen bloot, is elke week met de billen bloot; worden we hard van.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een inkoppertje Anne! Leuk toch om dit ook eens uit te werken. Mijn ding is het ook niet echt ...

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, Anne! Je hebt een leuke draai aan deze oefening gegeven. Je bent dichtbij jezelf gebleven en daarom spreekt het me aan. Speels en je showt met slapen, wezen, zijn en stromen exact jouw battle, waardoor het mooi is! Goed gedaan!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door deze opdracht heb jij (en ik ook!) een grens verlegd! Goed gedaan, wie weet wat er nog meer uit jouw dichtelijke pen vloeit! Zeg nooit nooit! :nod: Een helder gedicht: gedachtegang van een puber! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt :) Sorry dat ik trouwens niet veel reageer, veel gedichten snap ik gewoonweg niet (ik heb dat denken niet) en ik weet er echt niks zinnigs over te zeggen. Volgende week beter!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt :) Sorry dat ik trouwens niet veel reageer, veel gedichten snap ik gewoonweg niet (ik heb dat denken niet) en ik weet er echt niks zinnigs over te zeggen. Volgende week beter!
Ik deel jouw mening maar probeer toch uit te zoeken waarom ik ze niet snap. Vandaar ook mijn latere reacties. Ik word als lezer graag geprikkeld, nieuwsgierig gemaakt maar heb wel een duidelijke richting nodig en die kan ik in sommige gedichten niet vinden. Neemt niet weg dat ik ze graag lees, ze respecteert en ervan leert! :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vond het ook een moeilijke opdracht en ook aan het lezen van de gedichten moet ik even wennen. Maar als leek op het gebied van poëzie vond ik jouw gedicht erg leuk.Ben het er ook helemaal mee eens, weg met de protocollen en procedures, bah!