Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Schrijfopdracht #15 Hoezo protocol?

Hoezo protocol? Hallo zeg, doe mij een lol Het juryrapport deed mij echt tekort Mijn bijdrage werd gediskwalificeerd Ik deed alles verkeerd Het ritme klopte niet Het ging ook niet over een lied Ik had het thema gemist Zei u heel beslist Het ging over de natuur En niet over goedkoop of duur Ik volgde een andere koers Maar ik ben niet jaloers Deze grote zondaar Feliciteert de winnaar Niets deugde aan mijn gedicht Ik had geen enkel inzicht Dat kan ik niet ontkennen Wel ga ik nu heel veel pennen Afspraken en regels zijn niets voor mij Anderen staan wel in de rij Zij doen trouw wat hun wordt opgedragen Maar daartoe wil ik mij niet verlagen De seks die ik erin had verweven Had u doen beven Juist daarom heb ik gedicht geschreven

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, nu maak je me wel nieuwsgierig naar het ingezonden gedicht dat door de jury is beoordeeld! Leuk en vermakelijk, zoals zo vaak!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is een stiekeme aanklacht tegen regels van schrijfwedstrijden. Maar wel een poëtische. Als je zangers was geweest hadden ze je een protestzanger(es) genoemd. Leuk!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn om te lezen. Mooi verwoord! Ik wil ook wel weten wat het gedicht is dat je hebt ingestuurd :) Moet het trouwens niet 'Zou doen wel wat HEN wordt opgedragen' zijn?

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja.....wat kan ik ervan zeggen? Geweldig natuurlijk en het maakt me gelijk ook boos. Hoe kunnen ze jou nu afkeuren? Deze zinnen had ik voor het leesgemak omgedraaid: Mijn bijdrage werd gediskwalificeerd Ik deed alles verkeerd Dan "bekt" het iets lekkerder. Misschien dat het juryrapport de volgende keer dan beter is. Hartelijk om gelachen, al is het protocol helemaal niet leuk bedoeld. Toppie Tja!