Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht #15 protocol

Wekelijkse opdracht #15 Protocol Regel na regel Hoe het allemaal moet Maar toevallig Weet ik dat zelf heel goed Regel na regel rolt ongemerkt vol Ongeacht regels en dichtprotocol

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Opstandelinge in hart en nieren :)
tja, al die regels altijd maar ... dan liever mijn eigen regels schrijven hihi voor de rest echt zo braaf als het maar zijn kan

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik ben nog steeds beduusd dat de opdracht een gedicht was. en dat ik er nog een geplaatst heb ook bizar een gedicht
Gut, meid toch... Nergens voor nodig :D Maar alle gekheid op een stokje, vanwaar die zorg? Het gaat je prima af namelijk.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
nou ja, zorg, zorg daar ben ik onderhand te oud voor bovendien, niemand herkent me morgen op straat als ik hier iets wanstaltigs neerkwak ;) het idee te dichten staat gewoon zo ver van me af hoewel ik het vroeger -op mijn zolderkamertje, in de tijd dat helemaal niemand er iets van mocht weten- meer deed maar dat was ook voor ik studiegebonden leerde gedichten te doorgronden (en bijkans een hoop gebakken lucht te behappen kreeg)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De anti-dichter en de verbazing dat het gelukt is! :thumbsup: Jouw gedicht kan ik hebben! Ik deel jouw mening over de opdracht maar ook ik wil de uitdaging wel aangaan. Het kost mij een nacht slaap, vermoed ik... :(

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig, ik heb juist voor het eerst het gevoel dat ik niet erg ver uit mijn comfortzone word getrokken. Maar dit zegt misschien meer over mij dan over jullie...

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat weet ik niet. Ik doe het beide, alleen gaat het een me makkelijker af dan het ander. Iets waar ik me overigens nog steeds over verbaas...

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, om precies te zijn: Ik verbaas me er vooral over hoeveel moeite het me kost om een verhaal op papier te krijgen, zodanig dat ik het verhaal in mijn hoofd geen geweld aandoe. Met dichten heb ik beduidend minder moeite om mijn boodschap zo te verwoorden als ik beoogd had...

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
tja, ik heb er helemaal geen moeite mee het verhaal in mijn hoofd aan te passen aan de woorden die eruit komen, dat andere verhaal kan altijd ook nog geschreven worden, denk ik dan. maar om een heel verhaal in een gedicht te passen ...

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvenaar, Leuk gedicht en leuk om te lezen. Ik mis, in deze moeilijke opdracht, een beetje het beeldende van 'regels'. Door b.v. een voorbeeld van een regel te geven die jou beklemt, leg je naar mijn bescheiden mening nét iets meer gevoel in en spreekt het meer tot de verbeelding. Neemt niet weg, dat ik het mooi vond om te lezen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@JoanneE dank voor je reactie; altijd fijn als mensen serieus meedenken ... als ik ooit ambieer serieus te dichten, zal ik aan je denken

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Schrijvenaar, ook moet zelf ook nog zo veel leren qua gedichten. Ik worstel en kom weer boven... :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Laten we dan, hier en nu, alle protocollen inzake het dichten overboord gooien. Of is dat absoluut not done? Och ja, laten we daar maar gewoon sch**t aan hebben. Kortom een mooi gedicht.