Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #15 Nooit

Zie het zwakke dolend leven proef het flauw vreten; receptuur, verloren kracht verwaaid het moois geuren smaak zoekend gegeven blind doof stil, geen licht tastend regels, regels, wacht vaste verzen valse maat geef maar letterambtenaar de vrije geest het bruisen proeft ultiem gevaar dood en doder zwarte wijn zonder liefde maar vol regels hangen woorden dorre ranken pennen vol kleurloos azijn

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Sophienne Dank je! Aansluitend op het thema: Gedichten:ik heb er echt geen verstand van. Dan doe ik echt wat m'n gevoel me ingeeft. De protocollen laat ik niet eens links liggen, want ik ken ze niet, en zal altijd weigeren om ze tot me te nemen. Vandaar: 'Nooit'.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gedichten:ik heb er echt geen verstand van. Dan doe ik echt wat m'n gevoel me ingeeft. De protocollen laat ik niet eens links liggen, want ik ken ze niet
daar moet ik me helemaal bij aansluiten, maar vind dan toch fascinerend wat jouw gevoel je kennelijk ingeeft

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan iemand me de opdracht uitleggen? Ik snap het stukje van het protocol niet echt... Maar ik sluit me aan bij Sophienne, er zit een fijn ritme in je gedicht.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan iemand me de opdracht uitleggen? Ik snap het stukje van het protocol niet echt...
tja, volgens mij is het officieel: schrijf een set regels, maar dan als gedicht zoiets als: kam je haren, poets je tanden was je oksels en je handen maar dan liever diepzinniger waarschijnlijk maar ik kan ook niet zeggen dat ik dat nou gedaan heb

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker