Wekelijkse schrijfopdracht #14 - E-mail naar huis
From: Maas van der, Frederik < frederikmaas@stichtinglevendwater.nl >
To: Maas van der, Rosalie < rosalietje@yahoo.com >
Sent: Monday, June 1, 2014 04:05 AM
Subject: Hoe het hier gaat
Lieve schat,
Ben blij dat we voor dit hotel hebben gekozen. Airconditioning is fijn, het bed is goed. Maar het is ons gelukt. We hebben gisteren de laatste pomp geplaatst. Je had de blijdschap moeten zien. Het was echt schitterend. De mensen waren en zijn nog steeds zo blij. Gisteravond hadden ze een feest voor ons georganiseerd. Er was een groot kampvuur en er werd gezongen. De mannen sloegen op trommels. Verbazingwekkend wat een ritmegevoel deze mensen hebben. De vrouwen dansten en klapte in hun handen. We kregen een versierde ketting om van gekleurde kralen. Ze keken allemaal naar ons met zo’n intense vreugde in hun ogen. We konden niet echt met ze praten, maar dit alles zei toch genoeg? Maar toch kon ik er niet echt van genieten. Het leven is gewoon niet af zonder jou. Ben je echt nog boos op me? Kan je niet een klein beetje trots op me zijn? Het was niet goed dat er zoveel tijd in mijn werk ging zitten, dat gaat veranderen, echt. Jij, maar ook de kids verdienen beter. Over drie dagen vliegen we terug. We landen vrijdag 08:00 op Schiphol. Je hoeft me niet te komen halen, kom zelf wel naar huis. Zullen we dan zaterdag gaan brunchen in ons theehuisje? En de kids, die neem ik ’s avonds mee naar de film. Goed idee? Hou van je pop, echt! Geef je de kids een knuffel van me, wil je dat doen? Ga nu slapen. Tot snel lieverd!
Kus,
Frederik.
Frederik van de Maas
Directeur Stichting levend water
Wijerstraat 1
3711 AD Amersfoort
tel: 033-4590138
mob: 06-90063112
mail: frederikmaas@stichtinglevendwater.nl
De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Stichting Levend Water staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Externe e-mail wordt door Stichting Levend Water niet gebruikt voor het aangaan van verplichtingen.
Hoi Lucius, het format van de
Nee hoor Odile, Het is
Orginele invulling van de
Een mail waarin ik enorme
Zeer originele invulling:
@marietje, Die maar.. ja..
Ik lees in de maar een
Het project is gelukt, het
Oog voor detail, daar houd ik
Ik geloof de schrijver niet.