Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #14 Retour afzender

Lieve ik, Jij ontvangt deze brief van mij omdat je me een verklaring schuldig bent, want jij hebt mij met vragen achter gelaten. Waar ging je toen heen? Waar ben je nu? Waarom verliet je mij? Voel je mijn ondraaglijke pijn? Lijd je mee? Jij wordt gemist, door mij. Alleen, zo alleen. En koud, ijzig koud. Die bewuste avond gingen we stappen. Hij was aardig. Zijn aandacht verblindde ons. Eindelijk voelden we ons speciaal. Hij was de broer van Sylvia. Getrouwd. We bleven met hem achter. Thuis wachtte toch niemand op ons. Weet je nog? Hoe de angst ons eigen vertrouwde bed toe-eigende? Zestien jaar waren we continu samen. Onafscheidelijk. Nu incompleet. We hadden het die nacht samen moeten doorstaan. We hadden samen moeten lijden. Toen hij binnendrong, verdween jij. Spoorloos. Kom terug! We moeten het verwerken. Alleen gaat niet. Heb je nodig. Heel erg hard nodig, om van mezelf te kunnen houden. Liefs, Ik

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel origineel Marietje om een brief aan jezelf te schrijven :). De laatste 2 passages zijn heel emotioneel vind ik. Net een schreeuw om hulp. Mooi gedaan!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies twee keer ik gebruikt, terwijl het onderwerp ik is. Knap gedaan. De brief is hortend en stotend, en ik proef wanhoop en teleurstelling. Ook de eenzaamheid, want zonder ik, wie ben je dan?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een erg emotionele brief. Het schijnt bijzonder functioneel te zijn voor de verwerking van 'iets'om je af en toe tot jezelf te richten, dus de briefschrijfster is op de goede weg. Ik hoop dat ze zichzelf snel terugvindt.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een meisje die zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze verkracht is. Hopelijk werkt dit voor haar om alles een plek te geven. Alhoewel dat nog wel even zal duren vrees ik. Je hebt het mooi beschreven, poëtisch bijna.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, prachtig! Een extra dimensie aan onze chicklitqueen. Je borduurt verder op eerdere teksten, ik merk het echt wel hoor. Kleine dingetjes, neem het mij niet kwalijk. Lijd zonder t, verblinde met 2 x d en voelde(n). Doet verder niets af aan een weergaloze tekst.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
pijnlijk zo'n jong meisje ik hoop dat ze haar ik snel weer terugvindt, en prettige ervaringen met leuke, ongetrouwde jongens kan opdoen -maar alleen als ze er helemaal met ik en zichzelf achterstaat, natuurlijk

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, prachtig! Een extra dimensie aan onze chicklitqueen. Je borduurt verder op eerdere teksten, ik merk het echt wel hoor. Kleine dingetjes, neem het mij niet kwalijk. Lijd zonder t, verblinde met 2 x d en voelde(n). Doet verder niets af aan een weergaloze tekst.
Dank voor uw allesziend oog! ;) Tekst aangepast! En op welke teksten borduur ik voort? Voor mij is het een nieuw verhaal maar misschien ga ik het als extraatje in mijn boek gebruiken, met aanpassingen! :!: