Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gebruik an gearen #12

Ik zie hem al van ver staan. Hij houdt iets omhoog en zwaait er mee door de lucht. Ik probeer zijn gezichtsuitdrukking te lezen, maar ik ben nog te ver weg. Ik zie hem alleen wild heen en weer zwaaien, zijn arm omhoog met in zijn handen iets van papier of zo. Ik wurm me door de mensenmassa heen om dichter bij hem te komen, om beter te zien wat hij bedoeld. Vaag meen ik nu een brede lach op zijn gezicht te zien. Zal het hem gelukt zijn?

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moeder, die wegens ijdelheid nog steeds geen brilletje op haar neus heeft, herkent desondanks de houding van de zwaaiende figuur in de verte. Heeft haar zoon eindelijk het diploma gehaald?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een triomfantelijk gebaar schrijvengeluk. Er is iets behaald door de man waar beiden blij van worden.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gebaar kan enthousiasme zijn of een hulpvraag. Degene zijn gelaatsuitdrukking zal uitsluitsel moeten geven. Ik lees enthousiasme over iets dat behaald is.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De jongen/man is dolblij met iets wat hem gelukt is (een aanvraag gehonoreerd, diploma, liefdesbrief, handtekening beroemdheid) en wil dit delen met de hp (zijn moeder/geliefde/zakenpartner). Omdat zij nog op afstand is en er een menigte mensen tussen hen in staat/loopt, laat hij op deze wijze zien dat de uitkomst positief is.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
De man/jongen heeft iets gehaald, misschien een theorie examen voor autorijden (of een ander diploma). Hij is blij. De hoofdpersoon is nieuwsgierig en ook erg enthousiast.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij is ergens mee bezig, het is voor de ander nog niet duidelijk wat. Mogelijk dat er iets gelukt is, de HP reageert in ieder geval blij. Het is een drukte van jewelste, waarom weet ik nog niet.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
De lezers hebben het allemaal goed begrepen, het ging om een enthousiaste reactie. Alleen was het moeilijk te bedenken waarover hij zo enthousiast was. Dit was over het bemachtigen van kaarten voor een concert, nog voor de reservering online tijdperk, vandaar de menigte van mensen die allemaal in de rij voor kaartjes stonden. De vrouw was later gearriveerd maar had hem opdracht gegeven ook haar kaartje te kopen. Maddbrug het was niet zijn moeder met een brilletje, het was gewoon te ver weg en te druk.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Henny. Het fijne van je opdrachten is dat ik mij veel bewuster wordt van omgeving en gebaren en eerste indruk. Deze kennis gebruik ik nu voor het mee doen aan schrijfwedstrijden. Zo leer ik er steeds weer iets bij. Door de reacties op elkaar, is het ook vermakelijk om mee aan de slag te gaan, daarvoor allemaal hartelijk dank. Op naar opdracht 13.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het fijne van je opdrachten is dat ik mij veel bewuster wordt van omgeving en gebaren en eerste indruk. Deze kennis gebruik ik nu voor het mee doen aan schrijfwedstrijden. Zo leer ik er steeds weer iets bij. Door de reacties op elkaar, is het ook vermakelijk om mee aan de slag te gaan, daarvoor allemaal hartelijk dank. Op naar opdracht 13.
Schrijvengeluk, daar ben ik het helemaal mee eens!