Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Weekopracht #10

Ik keek naar haar vanaf de andere kant van de weg. Haar ranke lichaam met haar lange benen was niet te missen. Ze had niets meer om het lijf dan een wit kanten jurkje met kleine sliertjes op de mauwtjes gespeld. Plukjes blonden haren vielen losjes in haar gezicht. Voor een klein moment meende ik dat onze blikken elkaar kruisten. Die bruine ogen, ik kende ze. Ík was degene die had gezien dat er meer achter zat. In tegenstelling tot haar vriendinnen was zij tattoo vrij, iets wat niet echt gangbaar is onder de mensen van nu zoals zij. Stuk voor stuk hadden de meiden kleine figuurtjes, sterren, en voor mij onbekende talen op hun armen laten tatoeëren. Mij deed het denken aan krabbeltjes die mensen maken terwijl ze bellen of tijdens een vergadering, maar deze meiden hechtten er diepe waarde aan. Ook de jongemannen eromheen hadden er een sport van gemaakt zo uniek mogelijk te zijn in hun ontwerpen en de plekken waar zij deze lieten plaatsen. Goed was je bezig wanneer je iets had waar niemand anders mee rondliep, beter nog was je wanneer jouw tekening een speciaal design was van een ‘creative entrepreneur’ of van een andere zelfbenoemde artiest. May was overduidelijk onderdeel van deze wereld, ze zat er midden in. En hoewel ik er niet in mee kon gaan, enerzijds omdat ik al die regeltjes en nieuwtjes praktisch gewoon niet kon bijhouden, en anderzijds omdat ik daar ook totaal geen interesse in had, hadden zij en haar cirkel een enorme aantrekkingskracht op mij.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
ik krijg er twee beelden bij, of ze is prostituee en wordt zwaar onderdrukt door de gatatoeeerde pooiers (en tegen haar wil getatoeëerd), of ze hoort bij een motorclub, en staat stoer achter haar uiterlijk. maar bij het laatste weet ik dan niet goed waarom ze een wit kanten jurkje draagt. de persoon die haar ziet heeft een bepaalde relatie met haar gehad, maar ik weet niet wat voor. hij kent haar iig beter.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De HP een jonge man. Hij bespied een jonge vrouw, zijn (ex) vriendin of zus. Zij is een buitenbeentje binnen haar vriendengroep, iets zegt mij dat ze undercover is en dat de HP haar moet beschermen. Hij past zelf niet in haar wereld maar is er wel nieuwsgierig naar.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet het niet zo goed. Kan HP een stalker zijn (man)? Hij houdt haar in de gaten en lijkt meer van haar te weten. Er komt niet naar voren dat ze elkaar goed kennen. Ik ben benieuwd!

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De Hp is een oudere man, hij kan de nieuwe dingen niet meer bijbenen. Hij kent het meisje, dat onderdeel uitmaakt van een grotere groep. Hij komt op mij vermoeid over, een einzelgänger die zich liever niet bezig houdt met het moderne leven, of van een afstandje. Teleurgesteld, misschien zelfs wel een beetje verbitterd. had hij zelf kunstenaar willen zijn en is hij nooit erkend?