Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #10 - De eerste indruk

Als er iets was waar Isabelle een gruwelijke hekel aan had waren het wel knappe, rijke macho-mannen. Het type dat vrij als een vlinder van de ene mooie vrouw naar de andere fladderde. Er niet voor terug deinsde geld en macht in de strijd te gooien om datgene te krijgen waar hij zijn zinnen op gezet heeft. En leefde in de veronderstelling dat de hele opzet van het universum er louter uit bestond hem te behagen. En Markus Valentino gold zonder de geringste twijfel als prototype van dat - gelukkig niet alledaagse – ras. Het uiterlijk van een God, dat romantische zielen bij bosjes in aanbidding aan zijn voeten deed vallen. Een vermogen dat volgens de geruchten – en die waren er over de meest gegeerde vrijgezel van het eiland meer dan voldoende wist ze – elke verbeelding tartte en die een ander soort vrouw voor hem op de knieën kreeg. En de nonchalante air van iemand die eraan gewend is altijd en overal zijn zin te krijgen, waarmee hij het handjevol niet klein te krijgen vrouwen naar zijn hand trachtte te zetten. Misprijzend keek ze van de andere zijde van de feestelijk versierde tuin toe hoe hij fier als een pauw rond paradeerde te midden een groep kakelende vrouwen, die aan hem vast leken te zitten alsof iemand hen er met secondelijm tegen gekleefd had.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De aanzet tot een liefdesverhaal. Zij is jong en vrijgezel. Het duurt niet lang voor ze voor hem valt en uiteindelijk krijgt ze hem.. Dit wordt een bouquet verhaal, want het begin voldoet aan alle voorwaarden (zie schrijfwedstrijden op het forum).

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook mijn eerste reactie is: hé, doe jij ook mee aan de schrijfwedstrijd van de Bouquet reeks/ Ik ook, samen met mijn zoon en ook wij hebben de Italiaan gekozen. Maar dit terzijde. Het misprijzen druipt ervan. De HP is een jonge vrouw, ik schat gouden hartje, al vind ik haar oordeel nogal hard en ongenuanceerd. Dat maakt haar voor mij minder sympathiek. En ik vraag me af: wat doe je daar als je zo'n hekel aan deze mannen hebt en de vrouwen die erom heen hangen? Ik verwacht dat Markus Valentino in het dagelijks leven wel meevalt en hij stiekem ook niet zit te wachten op die adorerende kakelende vrouwen. Daarom zal hij op Isabelle vallen, omdat zij gewoon zich zelf is.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verhaaltje van de Bouquet reeks, vermoed ik. Markus heeft de aandacht van Isabelle, het oordeel is reeds geveld, echter misschien de wens in gedachte ook, de vrouw van zijn dromen te worden, was sich liebt , das neckt sich, ligt op de loer. Zal ze negeren als strategie gebruiken? Ik raad het haar aan.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verhaaltje van de Bouquet reeks, vermoed ik. Markus heeft de aandacht van Isabelle, het oordeel is reeds geveld, echter misschien de wens in gedachte ook, de vrouw van zijn dromen te worden, was sich liebt , das neckt sich, ligt op de loer. Zal ze negeren als strategie gebruiken? Ik raad het haar aan.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Isabelle is een jonge vrouw. Ik schat haar midden twintig. Nu heeft ze een enorm vooroordeel van Markus, versterkt door alle roddels van het eiland en zijn uiterlijke verschijning. Maar ik geloof dat wanneer ze samen meer contact krijgen, dat Markus eigenlijk helemaal niet zo blijkt te zijn. Al moet hij wel zijn best doen om Isabella daarvan te overtuigen.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Isabelle een vrouw van nog geen 30 jaar. Ze observeert tijdens een tuin feest een knappe rijke man waarover ze duidelijk een negatief vooroordeel heeft. Toch intrigeert hij haar. Waarschijnlijk ontstaat er een bouquet romance maar ik hoop eigenlijk op een totaal ander plot.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Kumari, ik verwacht niet veel nieuwe reacties meer. Wil je ons verklappen wat voor type je hoofdpersoon is en of je iets van deze opdracht geleerd hebt. Vast bedankt.