#9 kat en muis
Wekelijkse opdracht #9 kat en muis
Langzaam. Tergend langzaam. Dat is het belangrijkste: dat het langzaam gebeurt. Lllangggzaammm. Zodat jij het goed voelt, zij het goed voelt, en je voelt dat ze het voelt, in iedere vezel. Je voelt jullie siddering, van angst, van genot.
Langzaam. Lang lang langzaam aan. Voorzichtig beginnen. Ongemerkt besluipen. Ze zal zich nauwelijks bewust zijn van je aanwezigheid, laat staan van je plannen, als je maar je tijd neemt. Langzaam aan. Zachtjes.
En dan. Onverwacht toeslaan. Zonder twijfel. Daadkrachtig.
Is ze eenmaal aan je overgeleverd, dan mag je daar van genieten. Langzaam aan, dus. Lekker lang genieten. Je bent haar de baas en kunt naar hartelust spelen. Zo lang je maar wilt. Of ze zich nu direct gewonnen geeft of tegenstribbelt, met veel of weinig kracht, het maakt niet uit, want feitelijk is ze machteloos en het eind is onafwendbaar, dat weten jullie beiden. Jij weet het, zij weet het en jullie kunnen het zien in elkaars ogen, ruiken in elkaars zweet en voelen in iedere aanraking.
Het einde. Zorg dat het het waard is, dat einde. Zorg dat je genoten hebt, gevoeld.
Lang. Lang lang langzaam aan. Langzaam mmm.
Mooi verhaal. Wat ik ook erg
Het ritme doet het! Ik ging
Ik dacht net hetzelfde te
dank voor de reacties; ik
Marietje schreef: Het ritme
Mooi gedaan. Het
Vooral de mmm aan het einde,
[Lllangggzaammm]. Wat een
Goed stuk. Ik zag die
Dank voor alle
Vannacht uitzonderlijk lang
Ik heb nu inzicht gekregen in