Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Toveren #weekopdracht8

Toveren ik wou dat ik soms een toverstaf had dan ging ik op een andere manier op pad om de leuke dingen te zien in het leven om de grijze dingen een kleur te geven soms wou ik dat ik een toverstaf had dan gaf ik alles wat meer kleur bestond er geen grijze deur maar bestond alles in het leven uit wat meer kleur kleur om je te laten stralen dus waar kan ik nu dan mijn toverstaf halen? © Mies-schrijft

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mies, heel leuk gevonden, de wens om een toverstafje te vinden waarmee alle 'grijsheid' uit het leven verdwijnt. Een gedicht met een fleurige boodschap, uitstekend gedaan! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoewel gedichten niet zo 'mijn ding' zijn ga ik toch proberen feedback te geven over hoe het gedicht op mij, als lezer overkomt. Het is een mooie wens verwerkt in een klein gedicht. Als tip wellicht erin verwerkt de aanleiding tot deze wens? Meer pakkende rijmwoorden of een mooi vergelijk erin? Ik houd mezelf ( lekker veilig) bij het schrijven van verhalen. Dat is al een (hele leuke) zoektocht naar de juiste woorden om het gevoel dat ik erin wil stoppen, neer te schrijven. Dus ik ervaar het als een extra moeilijkheidsgraad als deze woorden ook nog eens moeten rijmen! Succes! :thumbsup: