Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Opdracht #6 Ingewikkelde relatie

Hij: hee, tijdje geleden... Zij: leuk, hoe is het? Hij: goed, met jou? Zij: ja, prima, afspreken? Hij: volgende week? Zij: nee, dan kan ik niet Hij: hoezo? Zij: ben ik in Amerika. Hij: met hem? Zij: ja. Hij: lang? Zij: 10 dagen Hij: ik mis je.. Zij: dat is lief.. Hij: eind april dan? Zij: ja dat kan..eh, o, nee toch niet. Hij: wat dan? Zij: weekje Ameland. Hij: met wie? die sportieve? Zij: ja,die, fietsen. Hij: dan op moederdag, 11 mei, kan je? Zij: nee, reünie van mijn oude school. Hij: nou, het volgende weekend dan. Zij: een expositie van het grote werk. Hij: van wie? Zij: die kunstenaar. Hij: o ja.mooi? Zij: ja apart. kleurrijk. Hij: een keer door de week dan, dinsdag of zo? Zij: nee train ik, bij je-weet-wel, mag ik niet missen, donderdag ook. Hij: o ja, je heiligdom. Zij: haha, ja, nog steeds, een spagaatje en een plieetje. Hij: gezellig. Zij: ja. Hij: okay, noem jij een dag. Zij: morgen? Hij: ja prima! hoe laat? Zij: na het eten, dan is hij weg. Hij: wie? Zij: die culinaire. Hij: wat ga je eten? Zij: mosselen, heb ik trek in. Hij: gatver. Zij: morgen dan, ok. Hij: zal ik wijn meenemen? Zij: lekker, een merlot doen? Hij: goed idee. Zij: o ja die massageolie is op. Hij: dat is snel. Zij: jij gebruikt die fles al enige hoor. Hij: weet ik. Zij: er zit nog een centimetertje in. Hij: te weinig, ik neem het wel mee. Zij: ik heb zin in je. Hij: ik ook. Zij: tot morgen. Hij: ja, slaap lekker voor zo. hoeveel heb je er nu? Zij: zes geloof ik, ehh, een voor de kunst, een voor het reizen, een voor het uitgaan, een voor de humor, de drank en de kroeg, een voor het culinaire, en jou, voor de seks. Hij: jee. Zij: ideaal Hij: ingewikkeld. Zij: ik zie je morgen Hij: dag schat.

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi, Hij en zij heb ik weggelaten bij het lezen. Dat leest absoluut niet fijn. Leuk geschreven.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Omdat het een scène betrof heb ik uiteindelijk besloten de dialoog met hij en zij te beginnen. Misschien verander ik het, even over nadenken..... Dank voor de reacties!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk gevonden deze dialoog en behoorlijk ingewikkeld! Het lijkt een pingpong spel. Door de besluiteloosheid wanneer dan wel een afspraak, kan ik me niet voorstellen dat ze samen een spannende relatie hebben! Misschien heeft ze ook wel relaties voor de verschillende soorten sex. ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie weet.... Een goede organisatie is vereist, dat is zeker. De spanning blijft aanwezig door de verschillende type mannen, denk ik zomaar. Groeten uit Amerika, by the way.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@maddbrug, wat een originele insteek. Een spannende dialoog, en ook ingewikkeld. Levendig beschreven, met plezier gelezen.