Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#5 Zoeken

‘Lekker hoor,’ zei de stuurman, ‘dat ze zeggen waar we ongeveer moeten zoeken. Ongeveer, nota bene. Had de piloot niet duidelijker kunnen aangeven waar we eventueel wrakstukken van het gemiste vliegtuig kunnen vinden?’ De andere vijf bemanningsleden zeiden niets maar bleven door hun verrekijker turen. ‘Ik zie iets,’ zei David, terwijl hij schuin naar voren wees. ‘Een schuimkop, zeker, ’ reageerde de man die naast hem stond lacherig. ‘Kan ook. Maar één schuimkop lijkt me vreemd.’ Na een minuut of vijf zette de stuurman de motor uit. Ze zagen een blonde man in een grijs T-shirt drijven. David boog zich met nog een bemanningslid over de reling; samen pakten ze de man bij zijn arm en trokken hem aan boord. De hele reddingsploeg keek vol verbijstering naar wat er voor hen lag. Twee draaiden zich om en liepen naar de andere kant van de boot. De man had geen benen en maar één arm. ‘Die verrekte zeemonsters ook,’ mompelde David.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Kokhalzen, Dos. Maar dat vind ik zo smerig om te schrijven :D , dus laat ik het maar aan de fantasie van de lezer over.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kokhalzen, Dos. Maar dat vind ik zo smerig om te schrijven :D , dus laat ik het maar aan de fantasie van de lezer over.
Ik vroeg naar de bekende weg. :puke:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk! maarrrr, zeur ik even tussendoor, ik vind de combinatie van de hele reddingsploeg vol verbijstering en de nuchtere slotopmerking van David niet bij elkaar passen. Als de zeemonsters bekend zijn, hoeven ze geheel niet verbaasd te zijn. Ontzet, misschien?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mijn opmerkingen sluiten vaak niet op elkaar aan. Inmiddels heb ik ermee leren leven. Ontzet kan ook.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weer verbijsterd over de Tjaiaanse stijl. Het is te absurd maar het had waar kunnen zijn. De manier waarop je het brengt maakt het absurd.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat absurde moet ik eens afleren, maar of het lukt?
Nee, niet doen, dat absurde is iets van jou.
Jaaah! Tja moet absurd blijven! :ontopic: