Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wekelijkse schrijfopdracht #5 - Vliegtuigmysterie

“Lieve Erik, Ik ben niet dood, nog niet. Ik ben ook niet van plan om dood te gaan. Je moet begrijpen wat er is gebeurd. Je weet hoe gestrest ik altijd ben. Je weet hoe erg ik verlang naar rust, ontspanning. Je weet echter ook, dat me dat niet lukt. Nu is het me wel gelukt. Mijn vliegtuig ging niet naar New York, zoals we gedacht hadden. Halverwege werden we gekaapt. Er ontstond paniek, mensen schreeuwden door elkaar heen. Toen was daar een man. Hij had een rustgevende stem. Hij nam de leiding en wij gaven ons over. Hij vertelde ons dat hij ons ontspanning kon geven, in de puurste vorm. Ik wilde zijn zoals hem, dus stemde ik in, net als de rest. Erik, ik kan je niet vertellen waar ik ben. Ik kan je alleen zeggen dat ik gelukkig ben. Dit is waar ik thuis hoor. Ik wil dat je geniet van je leven. Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen, of niet soms? Dit is mijn eerste en laatste brief aan je. Stuur maar niks terug, verspilde moeite. Maar onthoud dat ik altijd van je zal houden. Veel liefs, Sacha” Ik stond op en rekte me, met een grimas op mijn gezicht, uit. Ik gaf de brief een kus en gaf hem daarna aan één van de kapers. Hopend dat hij aan zal komen. ‘Niet treuzelen, werken!’ Een harde zweepslag op mijn rug doet me naar mijn werkplaats schuifelen. Ik voel bloed langs mijn rug op de grond druppelen. Hopelijk vindt Erik zijn ware liefde.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
oooo ik haat dit soort eindes, het MOET goedkomen .... Goed geschreven joh. vanaf regel 1 mijn volledige aandacht. heel goed gedaan!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erg origineel om het in een brief vorm te schrijven! De boodschap van de afscheidsbrief is duidelijk en sfeervol. Ook al schrijf jij niets over de HP haar uiterlijk en haar omgeving waar ze zich bevindt, als lezer vult men het beeld zelf in doordat men haar pijn voelt. Ik vrees voor het einde. Goed geschreven!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal, Ik vond dit de allerleukste opdracht tot nu toe. Eerst wilde ik doen dat ze op een onbewoond eiland zaten, maar deze twist aan het verhaal leek me mooier en spannender.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gruwelijk einde... en spannend. Je vraagt je af wat de situatie is, dan komt de ontknoping precies binnen het aantal woorden. Knap gedaan, Anne.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een liefdesdrama ten top. Met plezier gelezen, hoewel ik een beetje moeite heb met die harde zweepslag op haar rug, die haar naar de werkplaats deed schuifelen. Zo'n zweepslag doet je eerder ineenkrimpen van de pijn. En als er al richting werkplaats bewogen wordt, zou ik haar laten strompelen. Je kunt bloed wel langs je rug voelen lopen, maar niet dat het op de grond druppelt. :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat moet ware liefde zijn, zo'n brief in zo'n situatie; hoe kan Erik ooit iets vergelijkbaars vinden? Het drama begint hier pas ... :crybaby:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt schrijvenmaar, Gelukkig dat Erik maar nooit de echte waarheid achter de brief komt te weten...