Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijf voor het goede doel -Serieus Request!

Heeft iemand hier misschien al iets meer van gehoord? Ik weet ook niet meer precies wanneer de deadline was? Ik heb nog wel opnieuw een mail gestuurd naar de organisatie, maar krijg geen reactie.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ehm eerlijk gezegd niet, sorry! Ik hoopte dat iemand meer zou weten aangezien ik niet meer info heb :-)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is het deze: http://mandypen.nl/project-serious-request/ Het is een onduidelijk verhaal, maar ik lees wel de volgende reactie: "Is het misschien een idee, nu dit project een jaar opschuift, dat er meer sponsors gevonden kunnen worden? Misschien is het wel zo fair om een dikker boek te maken, i.p.v. de 10 verhalen, gedichten of illustraties. Zo kom je ook de deelnemers tegemoet die hun werk weg kunnen gooien omdat ze zich aan het goede doel van dit jaar hadden gehouden. Ik weet het niet, het was maar een hersenspinsel die in me op komt." De organisatoren hebben hier niet op gereageerd en ik kan nergens vinden of het nog doorgaat.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Raar dat ze jou niet gemaild hebben. Ik heb een mailtje ontvangen dat het dit jaar niet doorgaat en ik kon kiezen om mijn verhaal terug te trekken of niet. Volgend jaar gaan ze dan weer verder kijken...