Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Leiden/Amsterdam en omstreken

Hallo allemaal, Ik zal mezelf, voor ik mijn idee ten aanzien van een schrijfgroep omschrijf, eerst nog maar eens heel kort introduceren. Ik ben Tommy, 18 jaar, woon nog twee maanden in Zeeland en dan vertrek ik naar Leiden om literatuurwetenschappen te gaan studeren. Ik ben al enige tijd zeer actief bezig met schrijven. Zo heb ik op een web-log een verhaal/roman in stukjes geschreven. Elke zoveel dagen schreef ik een stuk van ongeveer drie Wordpagina's gemiddeld. Zodoende ontstond er dus een groot geheel. Helaas heb ik zeer weinig motivatie om het verhaal af te maken. Lullig voor de lezers, want alle verhaallijnen naderden eigenlijk ongeveer hun ontknoping. Daarnaast ben ik bezig met het concipiëren van een roman. Het lijkt me alleen wel leuk om, als ik in Leiden ga studeren, wat mensen te kennen die eveneens geïnteresseerd zijn in literatuur, en zelf ook schrijven. Een duidelijkere omschrijving: Ik zoek mensen in de leeftijdscategorie 16-26 in de omgeving van Leiden, die geïnteresseerd zijn in schrijven. In zekere zin is dat heel beknopt wat ik zoek, veel hoef ik er niet aan toe te voegen. Het lijkt me leuk om (oke, oke, ik beken, dit is geïnspireerd door Jean-Paul Sartre in zijn jonge jaren) lekker in een café wat te drinken en ondertussen allerlei schrijfonderwerpen bespreken. Gewoon lekker ontspannen. Daarnaast kun je stukken aan elkaar laten lezen, zodat de lezer een kritisch oog over een tekst kan laten gaan. Voel je je geroepen te reageren, dan kan dat naar mijn mailadres: vantevoren@live.com. Of natuurlijk gewoon hier, in dit topic. Groetjes, Tommy

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, het is niet hetzelfde. In dit geval doel ik veel meer op contact als in, je treft elkaar, eventueel meerdere personen. De doelgroep is beperkt (omgeving Leiden). De andere oproep is voor een breder publiek, woonplaats doet er niet toe. En is ook niet bedoeld als oproep om elkaar in het echt te zien. Niet in eerste instantie zo bedoeld, in elk geval. Als het echter te dubbelop is naar mening van mensen hier kan ik er wel één verwijderen, maar het leek me duidelijker het zo te doen.