Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep online

Hallo, ik wil een schrijfgroepje starten op het internet. Het is de bedoeling om een schrijfgroepje voor kinderverhalen te starten. Via e-mail kunnen we elkaar verhalen opsturen en elkaars verhalen natuurlijk beoordelen. In het schrijfgroepje is plaats voor 5 tot 8 mensen. Meld jij je ook aan? Dan kunnen we er samen een leuk groepje van maken! Groetjes, Tom. P.s.: Dit is de eerste keer dat ik een schrijfgroep start of er aan mee heb gedaan...

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tom, Ik vind het een erg leuk idee! Helaas is het niet van toepassing op mij want ik schrijf geen kinderverhalen. Veel succes met het opstarten van je online schrijfgroep! Groet, Siobhan

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Siobhan, Jammer dat je geen kinderverhalen schrijft... weet je nog mensen die kinderverhalen schrijven en die dit ook wel leuk zouden vinden? Dan kan ik die vragen... En bedankt! Groetjes, Tom.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Tom, Sinds kort ben ik weer begonnen met schrijven. (voor mezelf dan, voor mijn werk is het dagelijkse kost). Ik schrijf bijna altijd kinderverhalen, dus je oproep past daar perfect bij. Ik hoor graag hoe je de schrijfgroep verder voor je ziet. Groetjes Anias :smirk:

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Anias, het lijkt me leuk om allemaal over eenzelfde onderwerp te schrijven, als eerste. Dan kun je elkaars verhalen vergelijken met die van jezelf. Zo kun je weer tips uit andere verhalen krijgen. Verder kunnen we nog wel eens zien.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, Dat vind ik dus een leuk idee! Ben zo nieuwsgierig hoe iemand anders hetzelfde onderwerp aanpakt! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil ook graag kinderboeken schrijven. Heb al wat verhalen geschreven, maar tot nu toe niet goed genoeg om uit te geven. Ik wil er ook wel bij.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké. Anias, wil jij er ook bij? Ik heb trouwens wel de namen nodig van jullie. E-mail adres kan ook, maar als je niet wil kan ook privé worden verstuurd... Zoja, de lijst: 1. tom96 (Tom, tomschonenberg@home.nl) 2. Anias (... Wil je erbij?) 3. joshua666 (...)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tom, Nee, de mensen waar ik contact mee heb schrijven alleen fantasy. Maar, zo te zien begint je schrijfgroepje ondertussen al aardig vorm te krijgen :) Heel veel succes! Groet, Patricia

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik, werkend in de kinderopvang, zou dolgraag een boek schrijven voor kinderen. ik heb een heel leuk idee maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, gewoonweg omdat ik normaal roman verhalen schrijf, dus opzich wil ik er wel bij, maar dan gewoon om te oefenen en te leren hoe jullie zoiets aanpakken.. kan dat ook?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kan best bij mijn groepje, Niki. Ik ben pas 12, dus heb geen tot weinig ervaring. Maar ik weet zeker dat er nog meer mensen zijn die hiermee we ervaring hebben... Groeten, Tom.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het misschien leuk om met de mensen die zich nu al hebben aangemeld een opdracht te formuleren? Dan spreken we af wanneer het gereed moet zijn, (als het kan een beetje ruim) en dan kunnen we zien wat we er van gemaakt hebben. Is dat misschien een idee? :unibrow:

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me een goed idee... Dus als ik het goed begrijp word er een onderwerp gegeven en daar meoten we een verhaal van schrijven.. Is er dan een max. of min,. wat geschreven moet worden?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, nog even het nieuwe lijstje, plus mailadressen van degene waar ik ze binnen van heb... zolang niet iedereen zijn mailadres heeft gegeven, kunnen we niet beginnen!!! 1. tom96 (tomschonenberg@home.nl) 2. Anias (cindy57@hotmail.com) 3. joshua66 (jwkhb666@planet.nl) 4. Niki (niki-kurt.oglu@hotmail.com) 5. mbvk78 (...) We kunnen vast beginnen... Zullen we via e-mail alles verder bespreken? Via MSN lijkt me ook een optie, want dan kan iedereen meteen antwoorden... Groeten, Tom.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, nog even het nieuwe lijstje, plus mailadressen van degene waar ik ze binnen van heb... (niemand :() zolang niet iedereen zijn mailadres heeft gegeven, kunnen we niet beginnen!!! 1. tom96 (tomschonenberg@home.nl) 2. Anias (...) 3. joshua666 (...) 4. Niki (...) We kunnen vast beginnen... Zullen we via e-mail alles verder bespreken? Via MSN lijkt me ook een optie, want dan kan iedereen meteen antwoorden... Groeten, Tom.
Via msn spreken we dan iedere keer een bepaalde tijd af per week/maand ofzo dat we samen komen? Omdat je in een gesprek dn meteen kan doen? Mijn mail is: niki-kurt.oglu@hotmail.com

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Niki, zal je mail erbij zetten. Is dat ook meteen je MSN? Ergens samen komen lijkt me lastig, want je weet niet waar iedereen woont. Zo woon ik in Noord-Limburg, dus het lijkt me lastig als er dan nog iemand in Amsterdam, Rotterdam of Heerenveen ofzo zit. Daarom kun je ook via e-mail elkaars verhalen beoordelen. Maar als iedereen omstreek Limburg zou zitten, dan kan het misschien wel. Nouja, dat bespreken we via MSN nog wel...

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee dat bedoel ik niet... jij zegt op msn..op msn kun je samenkomen in één gesprek, waardoor je met elkaar kan praten snap je? Omdat ji zei misschien i msn gemakkelijk, daarom zeg ik...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Niki, oké, dan heb ik je verkeerd begrepen... ik start een forum voor het schrijfgroepje, ik mail de naam nog wel door. (Want ik denk niet dat Dries er blij mee is als ik er hier reclame voor ga maken ;-) . Of wel, Dries??? :P)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Tom, ik schrijf wel kinderverhalen, maar niet zo vaak. Is dat een probleem ? Graag schrijf ik ook andere verhalen. Ik wil wel graag een kinderboek uit kunnen laten geven, dus wat stel je voor qua groepje ,als ik mee mag doen ? Ik schrijf: gedichten, limericks, verhalen momenteel. xxxMar

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Anias en mbvk78, Anias, kun je misschien voor het groepje wel een paar keer online komen? Via e-mail kunnen we een bepaalde tijd in de week afspreken dat we elkaar 'treffen' op MSN... En mbvk78: Natuurlijk is dat geen probleem. We spreken bijvoorbeeld af dat iedereen over hetzelfde onderwerp schrijft, en zo kun je dan elkaars verhalen beoordelen, elkaar tips geven, ideeën vertellen (via e-mail of MSN dus ;-)), enz. Dus... dan heb ik nog je mailadres nodig en joshua666 komt volgens mij nooit meer in dit topic... ik zal hem eens mailen om te vragen of hij nog mee wil doen met ons groepje. Misschien kunnen we dan van de week nog een tijd afspreken. Groetjes, Tom.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aangezien ik de mail van joshua nu ook heb, kunnen we bijna beginnen... alleen nog die van mbvk78!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi, alles oke ? Ben dus pas geopereerd weer, kan nog niet zo lang alles doen. Ze hebben toch aardig een flinke jaap gesneden. (8 cm in mijn hoofd ?) Ik had je al gemaild, over het msn adres, via je msn mailtje aan mij. Dat mailadres is echt privé, dus wil daar geen andere email op ontvangen, dus geen frd mail met reclame of troep en andere onzin. Wel natuurlijk de schrijfmailtjes oke ? Ken je het principe van een yahoomailgroep, dat is ook makkelijk. Of een msn community ? xxxxM

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tot gauw ? Idee ? In de avond om een ur of 19.30 a 20.00 uur komt meestal wel goed uit bij mij. Alleen niet op maandagavond en woensdagavond. Is het een idee, om een msn community op te richten voor ons schrijfcluppie ? Is wel handig, heb je gelijk een soort forum erbij. Kun je meerdere forumdeeltjes aanmaken zegmaar, onder 1 onderwerp. xxxM

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas is MSN voor mij nu heel lastig (met een baby in huis). Ik kan nooit garanderen dat ik dan echt online ben. Maar ik sta in principe voor alle onderwerpen open. :) Dus ik lees ze graag hier of per mail. Als het te lastig wordt, dan verzin ik gewoon wat anders hoor. Dan schrijven jullie gewoon samen. :nod:

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik maak wel een forum aan. Ik als beheerder stel dan in dat ik ook de leden moet activeren... MSN Community, wat is dat? We moeten nog wel een naam verzinnen, zodat het forum dan ook een naam heeft, vind ik :) . Ik stel voor... Write 4 All . Als iemand een idee heeft, kom maar op. Dan stemmen we. Voor jou zou een forum dus handig zijn, Anias? Aangezien je een baby hebt? (Gefeliciteerd, hoe oud is je baby nu?) Forum adres mail ik nog wel door...

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi. Sorry, ik zit al bij veel (teveel)forums. Denk dat ik mij toch terugtrek qua schrijfgroep dan voorlopig. Mijn hoofd is ook nog niet genezen. Is niets persoonlijks hoor, maar ik wil gewoon teveel, dat kan niet he ? xxxM

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan ik ook nog meedoen? Ik ben op het moment ook erg veel bezig met kinderboeken voor verschillende leeftijden, en zou graag regelamtig wat commentaar krijgen. (ik heb alleen geen msn, dus als het via een website gaat, kan het wel, maar als de communicatie via msn gaat, laat maar)