Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep omgeving Alkmaar/Haarlem of online?

Hallo iedereen, Weten jullie of er al een schrijfgroep in de omgeving van Alkmaar of Haarlem bestaat? Tips voor goede online schrijfgroepen zijn ook welkom. Groetjes, Maria

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh nee, ik woon zelf in heerhugowaard dicht bij alkmaar dus ik weet niet of je het kent? als ik het had geweten zou ik misschien daarin ook actief bezig zijn. Je moet gewoon goed zoeken. Sucses

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Maria, ik ben benieuwd of je zoektocht al iets heeft opgeleverd. Ik maak zelf graag gedichtenkorte verhalen en wil daar weer wat meer input en inspiratie van anderen voor hebben (de bekende stok achter de deur). Misschien is een combinatie van online - real life iets? Ik hoor het graag.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zit nu bij een besloten internet-groepje waar relatief ervaren schrijvers aan meedoen. We geven elkaar elke maand een nieuwe opdracht en vervolgens feedback. Op Zinniger Zinnen kan je trouwens ook je gedichten en verhalen plaatsen om input en inspiratie van anderen te ontvangen. Groetjes, Maria

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marian, Al heel lang schrijf ik bij de schrijfvereniging 'Vrienden van het Schrijven, http://www.vriendenvanhetschrijven.nl Men schrijft naar een inspiratie woord een verhaal of een gedicht. De werken verschijnen in het clubblad 'Schrijfsels'. Elke eerste zaterdag van de oneven maanden in Wijksteunpunt “de Hofstaete”, Daalmeereiland 40 te Alkmaar Aanvang: 13.00 uur Einde 16.15 uur. Misschien tot ziens, Macalan